quote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost: "Menno heeft last van zijn rug. En Linda heeft schimmels..... Jij hebt toch ook een SOA Linnn..."
vandaar de rugpijn van Mennoquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Was het vandaag geen schoonmaakdag voor de heren.
Deze opdracht hebben ze zaterdagavond van BB gekregen.
Om de boel verder op te hitsen, alleen had het een averechtse werking.
Iedereen is nu alweer vergeten
Volgens mij is het een opdracht voor iedereen, maar hebben de dames hiervan gemaakt dat ie alleen voor de heren is...quote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Condooms vragen, of een camara loze sexavondquote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef Marrije het volgende:
Menno mag naar de dbk. Hij stond al een tijdje voor de deur te wachten. Iemand enig idee wat ie daar moet?
Dus als er vanavond niet is schoongemaakt krijgen de heren een sanctie, week lang op rantsoen en rookwaar afstaan aan de damesquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij waren er gisteravond een paar dames aan het schoonmakenquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
de sancties zijn niet erg hard tot nu toe, dus ik verwacht er niet veel van.quote:Op maandag 19 september 2005 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus als er vanavond niet is schoongemaakt krijgen de heren een sanctie, week lang op rantsoen en rookwaar afstaan aan de dames![]()
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
de sancties zijn niet erg hard tot nu toe, dus ik verwacht er niet veel van.![]()
En een grote kotsemmer voor Ingridquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...
Ik denk eerder dat het komt door een aantal dansjes van zaterdagavond....quote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
De hele dag lui op je reet liggen, daar krijg je ook rugpijn van ja![]()
Er zijn veel meer manieren om leven in de brouwerij te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...
Zolang hij nog kan lopen heeft hij niet echt last van zijn rugquote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
De hele dag lui op je reet liggen, daar krijg je ook rugpijn van ja![]()
Dat over naar dat andere huisje wel, die rugpijn schijnt hij wel te hebbenquote:
Yep, en ik hoop van harte dat BB dit uitbuit en hem werkelijk een paar dagen in dat huisje zet... Moet hij er maar niet mee spotten....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |