Ze heeft vandaag al 1 poging gedaan, hoor. Toen Chantal begon te huilen liep ze naar d'r toe om te vragen wat er was en later gaf ze d'r een chocolaatje uit d'r noodvoorraad.quote:Op maandag 19 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is een heel klein beetje los gekomen. Nu nog ook interesse tonen in anderen en het gaat een stuk beter met haar.
Mijn idee beetje jatten.quote:Op maandag 19 september 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben er momenteel mee bezig om het op te nemen er er een leuke remix van te maken!
Go Tanja!quote:Op maandag 19 september 2005 02:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dido zit Ralph weer af te zeiken.
Tanja: "Ik vind Ralph wel een toffe peer, ik mag m wel"
Dido stil.
![]()
Chantal aan het huilenquote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 1 poging gedaan, hoor. Toen Chantal begon te huilen liep ze naar d'r toe om te vragen wat er was en later gaf ze d'r een chocolaatje uit d'r noodvoorraad.
Ik merk wel dat Tanja Rob op 'ignore' heeft gezet sinds zij opmerking dat zij niks kan weten, omdat ze de hele dag slaapt.
Echt hé, Dido moet opzoutenquote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef wickie het volgende:
Lieske vertelt een verhaal en ja hoor Dido dr overheen met nog beter verhaal over hetzelfde onderwerp. Bah bah......
Daar is Dido niet van gedient ben ik bangquote:
King Kongquote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
aaaaaaaaaaaaarggggggggggghhhhhhh
Hoe hebben ze haar weer tot leven gebrachtquote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN!quote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
niet zo vreemd, Liesje kan helemaal geen verhaal vertellenquote:Op maandag 19 september 2005 02:11 schreef wickie het volgende:
Lieske vertelt een verhaal en ja hoor Dido dr overheen met nog beter verhaal over hetzelfde onderwerp. Bah bah......
quote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
In de slaapkamer draait Natte Lie het Ralph-verhaal weer af. Hoezo geobsedeerd?quote:Op maandag 19 september 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen die zeikwijven niet weer terug naar de slaapkamer gaan? Waarom moesten ze ook zo nodig weer naar de kamer komen eigenlijk. Of hebben ze gehoord dat het té gezellig was tussen Roel, Tanja en Lieske?
Precies Dido is zo lief om haar te reden van een stilte waar niemand om moet lachen alleen Lieske zelfquote:Op maandag 19 september 2005 02:14 schreef Wup het volgende:
[..]
niet zo vreemd, Liesje kan helemaal geen verhaal vertellen
volgens mij valt iedereen daarom ook altijd stil, er is gewoon geen touw aan vast te knopen
Zou zo leuk zijn als die Natte er eeder uit ligt dan Ralphjuhquote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
In de slaapkamer draait Natte Lie het Ralph-verhaal weer af. Hoezo geobsedeerd?
Dat gebeurt wel regelmatig ja. Lieske lacht zich dan helemaal krom om haar eigen verhaal. Blijkbaar doen die verhalen het op de uni wel goed. Ach ja... kan gebeurenquote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Precies Dido is zo lief om haar te reden van een stilte waar niemand om moet lachen alleen Lieske zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |