veel te ver, ik haak af. succes met je verkoopquote:Op maandag 19 september 2005 00:47 schreef Prowl het volgende:
Papieren heb ik hier niet maar die zullen er wel zijn, moet ik ff navragen.
Ophalen omgeving Panningen; tussen Eindhoven en Venlo
Meer foto's heb ik niet, staat nu weer achterin de garage met vanalles ervoor.quote:Op maandag 19 september 2005 05:05 schreef Opperuiver.com het volgende:
Wat houd in " moet even nagekeken worden "![]()
rijdt hij nog, of niet
valt die uit of stotterd die als de neten?
electrische starter nog heel? en werkt hij nog?![]()
Ik woon in Reuver en ben wel opzoek, maar ligt er dus aan wat er allemaal mis mee is...
En heb je ook een foto van de andere kant... wil ik ook even zien graag![]()
quote:
Dat zadel komt inderdaad van een oud model samen met de kappen, op het frame staat met koeieletters 2001, kilometerteller is de originele die erop zit en de teller kabel is ook heel, de teller waar jij het over hebt gaat zelfs maar tot 9.999km en deze tot 99.999km dus waar jij het over hebquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef FransDeens het volgende:
Bl@@tverhaal
Ik snap wat je bedoelt, het klopt alleen niet. Ik heb het niet over de kilometerstand, maar over het design van de teller. Dat was altijd zo'n stomme pijl waar de cijfers boven stonden, en later is dit een ander design geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat zadel komt inderdaad van een oud model samen met de kappen, op het frame staat met koeieletters 2001, kilometerteller is de originele die erop zit en de teller kabel is ook heel, de teller waar jij het over hebt gaat zelfs maar tot 9.999km en deze tot 99.999km dus waar jij het over heb
Het is dus een Yes met oude DJy50 kappen, snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |