Okay. Dan maar zonder koffie.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:22 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik ga dit topic niet vervuilen met flauwe flames. Daarvoor wil ik te graag antwoord op mijn vraag.
LOLquote:Op donderdag 22 september 2005 03:28 schreef R_ON het volgende:
Als je zo ook speelt op de beurs, dan gaan we mogelijk nog veel van je horen.
En met verdienste, respect! Damm, ik moet in het dagelijks leven eens dames tegenkomen die zo heerlijk kunnen lullen, danwel schrijven...quote:Op donderdag 22 september 2005 03:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maakt mij het uit. Ik moet het kwijt.
Oké. Fair enough.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:35 schreef Nadine26 het volgende:
Maakt mij het uit. Ik moet het kwijt.
Ja, maar jij hebt hem nog nooit gezien!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:26 schreef Drive-r het volgende:
Maar dan moet je ergens toch wel gek van hem zijn? Dat schemert namelijk nergens door en maakt de motivatie voor mij wat vreemd.
Welkom in de donkere stegen, mevrouw...quote:Op donderdag 22 september 2005 03:35 schreef Nadine26 het volgende:
Ik vind het hier trouwens veel leuker.![]()
Haha, dus je zwicht elke keer voor zijn zwoele ogen en hete adem? En dat terwijl je zo nuchter overkomt...quote:Op donderdag 22 september 2005 03:41 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt hem nog nooit gezien!
Onbeschrijflijk. Dat ga ik ook niet proberen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een experimentje is van een gevorderde schrijver/ ster. Maar misschien ben ik als de waard, met die gasten. En het maakt natuurlijk eigenlijk niet uit. Wat goed is is goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoezo gaat dat er bij jou niet in, cioran?
Wat je daar zegt vind ik beslist onaardig en ook nogal onzinnig. Jij schrijft toch ook niet op fok! voor de katsekut?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:42 schreef heiden6 het volgende:
Loopt dit topic nu nog steeds? Volgens mij kom je heel wat aandacht tekort, Nadine.
Mee eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:48 schreef cioran63 het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een experimentje is van een gevorderde schrijver/ ster.
Tijdverdrijf, vermaak en interesse.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:54 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wat je daar zegt vind ik beslist onaardig en ook nogal onzinnig. Jij schrijft toch ook niet op fok! voor de katsekut?
blabla... de topic crasher is er!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tijdverdrijf, vermaak en interesse.
Maar zulke romans over je dagelijks belevenissen, in de hoop dat iemand erop reageert, is wel een ander verhaal.
Begin een weblog ofzo.
Het goede aan R&P, denk ik, is dat het interessant is (en verhelderend) om te weten hoe ánderen over dit soort dingen denken. Omdat ik natuurlijk ook gewoon onzeker ben. Of ik het wel goed doe, of ik de dingen wel in het juiste perspectief zie. (Antwoord: 'Nee')quote:Op donderdag 22 september 2005 03:40 schreef broer het volgende:
Oké. Fair enough.
Aan welke adviezen heb je het meest? Die in R&P of die in TTK?
(Ik zit op de ondervragersstoel, merk ik. En dat terwijl ik eigenlijk wil gaan slapen...)
Nou en? Genoeg mensen die het wel graag lezen, waaronder ik. Waarom zou Fok! het verkeerde medium zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tijdverdrijf, vermaak en interesse.
Maar zulke romans over je dagelijks belevenissen, in de hoop dat iemand erop reageert, is wel een ander verhaal.
Begin een weblog ofzo.
Mooi tijdstip om moorkoppen te kopen! Ik moet nog even door, morgen weer om 8 uur op, zucht...quote:Op donderdag 22 september 2005 03:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kortom: pin me er niet op vast. Het is bijna 4 uur. En ik moet nog moorkoppen kopen.
De TT zegt het al: een dagboek.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:59 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou en? Genoeg mensen die het wel graag lezen, waaronder ik. Waarom zou Fok! het verkeerde medium zijn?
Ik heb geen idee waar je over lult, en volgens mij spoor je niet als je dit soort verbanden legt. Doe de paddo's opzij en ga slapen, kind.quote:Steekt iemand eens zijn nek uit sta je alweer klaar met de koppensneller. Hoe Nederlands! En ik maar denken dat jij graag de Wereldse student bent.
Deed het erg pijn? Fijn!quote:Op donderdag 22 september 2005 04:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De TT zegt het al: een dagboek.
[..]
Ik heb geen idee waar je over lult, en volgens mij spoor je niet als je dit soort verbanden legt. Doe de paddo's opzij en ga slapen, kind.
http://www.ypsilon.org/quote:
Je hebt dus gelijk, Heiden. Ik was je zelf al voor: AANDACHT!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef Nadine26 het volgende:
Zoals ik het zie, is het leven één groot gevecht. Een gevecht om aandacht, liefde, erkenning, begrip, een beetje brood op de plank, liefde, liefde... enzovoort.
Maar ik ben toch geen uitzondering?
Met moorkoppen is niks mis. Maar goed, laten we aannemen dat hier een meisje van (nou, hoe oud zal ze moeten zijn?) een jaar of twintig aan het woord is. Die een afspraak met haar vriendje heeft, morgenochtend, bij de koffie notabene. Koopt dat meisje dan moorkoppen? Spreekt ze bij haar thuis met het vriendje dat ze eigenlijk helemaal misschien niet zo leuk vindt af? Het lijkt me sterk.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met moorkoppen?
Is dat volgens jou de enige reden voor dit topic?quote:Op donderdag 22 september 2005 04:04 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je hebt dus gelijk, Heiden. Ik was je zelf al voor: AANDACHT!
Op een internetforum, of op de kermis, of in een hele grote theaterzaal, of op de televisie, de radio, het dak van mijn huis... dat maakt allemaal niet uit, joh. Dat zou jij toch moeten weten, als psycholoog?!quote:Op donderdag 22 september 2005 04:06 schreef heiden6 het volgende:
Is dat volgens jou de enige reden voor dit topic?
En hoe komt het dat je bevestiging zoekt van mensen op een internetforum?![]()
Je zou toch bijna stoppen met zweven en met beide benen op de grond terecht komen, hè?quote:Op donderdag 22 september 2005 04:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie nemen haar iets te letterlijk, jongens...
Tuurlijk verzint 'ze' er van alles bij...
Een beetje schrijver doet dat nu eenmaal; verzinnen.
Wat denk je te bereiken met een paar ja-knikkers achter de modems?quote:Op donderdag 22 september 2005 04:10 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Op een internetforum, of op de kermis, of in een hele grote theaterzaal, of op de televisie, de radio, het dak van mijn huis... dat maakt allemaal niet uit, joh. Dat zou jij toch moeten weten, als psycholoog?!
Ra-ra, wie zoekt er hier bevestiging?quote:Op donderdag 22 september 2005 04:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dat volgens jou de enige reden voor dit topic?
En hoe komt het dat je bevestiging zoekt van mensen op een internetforum?![]()
Is goed, Sigmund. Ga nou maar slapen.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:11 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ra-ra, wie zoekt er hier bevestiging?
Antwoord: wij allen.
Waarom willen mensen dit weten? Kun jij wel eens ergens van genieten of vraag je jezelf bij alles zoveel af? Iedereen hier denkt er lekker het zijne van en leest het topic en is daar verder prima tevreden mee. Jij gaat de wereld even verbeteren? Heerlijk, die psychologen...quote:Op donderdag 22 september 2005 04:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken met een paar ja-knikkers achter de modems?
Duik nog eens in je oude studieboeken. Zoek het op. Het staat erin, hoofdstuk 6, misschien komt het na een paar regels vanzelf weer allemaal terug...quote:Op donderdag 22 september 2005 04:11 schreef heiden6 het volgende:
Wat denk je te bereiken met een paar ja-knikkers achter de modems?
Ik zit nu toevallig te studeren, ook toevallig in hoofdstuk 6 (geen verhaal, waarheid), maar het gaat hier helaas over White Capping non-lineair hydrodynamics. Net iets droger, zou je zeggen...quote:Op donderdag 22 september 2005 04:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Duik nog eens in je oude studieboeken. Zoek het op. Het staat erin, hoofdstuk 6, misschien komt het na een paar regels vanzelf weer allemaal terug...![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 04:16 schreef cioran63 het volgende:
Een ex van je, Nadine?
Ja. Is een beetje ongelukkig afgelopen. (Hij wilde niet deugen. Niet studeren. Zakte voor al z'n tentamens... maar: een schat van een jongen, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 22 september 2005 04:16 schreef cioran63 het volgende:
Een ex van je, Nadine?
A last blow...quote:Op donderdag 22 september 2005 04:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja. Is een beetje ongelukkig afgelopen. (Hij wilde niet deugen. Niet studeren. Zakte voor al z'n tentamens... maar: een schat van een jongen, dat dan weer wel).
Dat blijkt wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:19 schreef Nadine26 het volgende:
Wat ik zeg: ongelukkig afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |