84 euro voor een set als deze is totaal geen geldquote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zo de studiefinanciering weer opgemaakt?![]()
De Ontbijtklup gratis bij het nieuwe nummer van Filmvalley gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en die laatste gewoon de R2 NL uitgave
Godversnotverpopje!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een set!![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef Smots het volgende:
[..]
De Ontbijtklup gratis bij het nieuwe nummer van Filmvalley gekregen?
Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan, maar heb 'm toch maar laten liggen.quote:
* Durbin voegt toe aan wenslijstje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:03 schreef pascalheister het volgende:
Gister bij de buren bezorgd![]()
Maar ik heb hem nu dus ook, geweldige set
[afbeelding]
Hij stond al zolang in mijn wenslijstje, en ik heb al die tijd gewacht totdat de R1 versie betaalbaar werd. Nou is de r2 versie identiek aand e r1 maar stukken goedkoper. Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan, maar heb 'm toch maar laten liggen.
Dat heb je goed gelezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:53 schreef Smots het volgende:
[..]
Godversnotverpopje!
Da's niet mis hee!
En daar heb je ¤84 voor betaald?!?
Hoeveel heb jij ervoor betaald?quote:
12,99quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
12,99
Freerecordshop prijs >> 19,99
Min 10% FreeID >> 17,99
Min ¤5,00 Streepjescode korting >> 12,99
zonde zeg, zo'n luxe uitgave en dan staat de film zelf er niet op volgens de specsquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef Smots het volgende:
Gisteren binnengekregen:
[afbeelding]
Disc One:
Introduction by director Ridley Scott
Audio commentary by actor Russell Crowe and director Ridley Scott
Are You Not Entertained? trivia track
aha ze zijn binnengekomen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
denk dat iedereen daar wel last van heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
En nog een briefje van de postbode dat ik morgen een pakketje mag komen ophalen. Er moet alleen nog zoveel komen, dat ik bij god niet weet welk pakket het is.![]()
Dat is zooooo vorige maand.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
Even de I-spy uithangen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |