Die reputatie gaat Bosschaart ook krijgen als hij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:28 schreef MrTorture het volgende:
Lurling is gewoon een matennaaierdie doet z'n hele carrière al niets anders
Flikker op man, ik zal jou omver trekken en bovenop je poot springen, kijken wat je doet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit was een andere situatie.
Gefrustreerd kutjong, die Klaas-Jan.
Wat dan? Gaan ze met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan komen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Smerige matennaaier die Bosschaart, die moet oppassen in Heerenveen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat dan? Gaan ze met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan komen?
Volgens mij vond hij het helemaal niet grappig. Hij vond het in alle ellende nog wel komisch dat hij B. juist in zjin ballen had geraakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Cruoninga het volgende:
Hij kwam nogal achterlijk over in dat interview achteraf. Hij vond het wel erg grappig dat die rood had gekregen waarna zijn team was afgedroogd, vonden ze in de Kuip vast ook.
Tuurlijkquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/755672/2/50#30752673]dinsdag 20 september 2005
Smerige matennaaier die Bosschaart, die moet oppassen in Heerenveen![]()
KJ had vorig seizoen toch ook al ruzie in een shoarmatent? Daar had hij ook wat klappen uitgedeeld geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit was een andere situatie.
Gefrustreerd kutjong, die Klaas-Jan.
al 2 gescoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
Verrek dit topic bestaat ook nog. doet hij het een beetje goed bij ajax?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
Verrek dit topic bestaat ook nog. doet hij het een beetje goed bij ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |