Ruilen tegen een Samsung D500, nog geen maandje oud?quote:Op zondag 18 september 2005 20:20 schreef Maxtar het volgende:
Motorola Razr V3 Zwart simlockvrij werkt helemaal goed na toebehoren geen krassen
wat krijg je erbij:
lederen hoesje + riem klip
usb kabel
boekjes
cdrom met software
2x usb verlengstukje
soort kussentje met motorola erop (geen idee waar het voor is)
vraagprijs 250 euro eventueel ook te ruil tegen een andere soort gelijke telefoon kom maar met iets en geen onzin dingen graag!
als er nog vragen zijn dan lees is het wel.
dan nu de foto's
[[url=
[[url=
[[url=
thnx helemaal vergetenquote:Op zondag 18 september 2005 20:51 schreef RATMEN het volgende:
Tags in de topictitel toegevoegd en de tags in je OP kan je verwijderen, die staan al standaard in de link.
zag dat je me had toegevoegd dan kunnen we even praten wie weet kunnen we ruilen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef kesj het volgende:
[..]
Ruilen tegen een Samsung D500, nog geen maandje oud?
te laag hij gaat voor minstens 250 weg ik heb al de tijd hij ligt me niet in de weg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:41 schreef S1nn3rz het volgende:
¤175,-- geboden.
nee bedankt geen interessequote:Op maandag 19 september 2005 14:09 schreef KeessieX het volgende:
Ruilen voor een blackberry 7230 met nieuwe firmware?
Nee dat is me veel te veel. Hij kost nieuw net over de 300,--quote:Op maandag 19 september 2005 13:44 schreef Maxtar het volgende:
[..]
te laag hij gaat voor minstens 250 weg ik heb al de tijd hij ligt me niet in de weg.![]()
![]()
mensen ook eventueel te ruilen tegen wat anders samsung d500/730
u zegt het maar![]()
![]()
haha nee bedankt er zijn wel veel mensen die de p900 verkopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:53 schreef Thermo het volgende:
IK heb nog een P900 in de aanbieding?
genoteerd!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:36 schreef Steven het volgende:
200 euro incl. geboden
ik heb geen bon meer heb er al na gezocht dus geen garantie meer hij is 2 maanden oud ziet er perfect uit en werkt helemaal goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:21 schreef Tuutje het volgende:
Bon/garantie/hoe oud is dat ding eigenlijk?
Als je aangeeft waar je hem gekocht hebt dan is een bon zo geregeld hoor. Meeste zaken hebben die wel in het kassasysteem staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef Maxtar het volgende:
[..]
ik heb geen bon meer heb er al na gezocht dus geen garantie meer hij is 2 maanden oud ziet er perfect uit en werkt helemaal goed.
jij hebt geen bon nodig, iemand die 'm koopt wil die er waarschijnlijk wél bij. zodra jij je geld hebt zal het jou niet interesseren natuurlijk als er iets mee mis is.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef Maxtar het volgende:
oke is dat zo dat wist ik niet!
maar ik heb ook geen bon nodig
maar heb je interesse of niet?!
Juistem.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij hebt geen bon nodig, iemand die 'm koopt wil die er waarschijnlijk wél bij. zodra jij je geld hebt zal het jou niet interesseren natuurlijk als er iets mee mis is.
Je kan er omheen blijven draaien.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Maxtar het volgende:
natuurlijk dat snap ik maar ik heb geen bon dus jullie kunnen er nog wel over door blijven gaan maar dat heeft geen nutik kan jullie verzekeren dat hij het helemaal goed doet maarja er kan altijd was mis gaan als je hem laat vallen maar dat zou mijn probleem niet moeten zijn toch?!en als er met de post of whatever wat gebeurt dan snap ik het dan is het ook niet goed geld terug lijkt me wel zo goed...
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Maxtar het volgende:
natuurlijk dat snap ik maar ik heb geen bon dus jullie kunnen er nog wel over door blijven gaan maar dat heeft geen nutik kan jullie verzekeren dat hij het helemaal goed doet maarja er kan altijd was mis gaan als je hem laat vallen maar dat zou mijn probleem niet moeten zijn toch?!en als er met de post of whatever wat gebeurt dan snap ik het dan is het ook niet goed geld terug lijkt me wel zo goed...
![]()
tenzij het ding "van de vrachtwagen gevallen" is natuurlijk, maar dan zul je weinig kopers vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef Tuutje het volgende:
Als je aangeeft waar je hem gekocht hebt dan is een bon zo geregeld hoor. Meeste zaken hebben die wel in het kassasysteem staan.
Zo'n idee had ik ook al. Als ie niet eens wil vertellen waar de telefoon is gekocht en er omheen blijft draaien...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
tenzij het ding "van de vrachtwagen gevallen" is natuurlijk, maar dan zul je weinig kopers vinden.
outcast_within als je hem voor 200 wilt hebben is hij voor 200 van jou mail me even als je interesse hebt mailadres staat in profiel.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef outcast_within het volgende:
vind maxtar maar irritant. met je 200 euro geboden en 210vragen. Waarom wil je em eigenlijk kwijt?
nee dat is het geval niet maar word beetje ziek van mensen altijd met hun commentaar dat ze alles btr weten maar dat zie je veel hier op Fok! om alle verhaaltjes even uit de wereld te helpen de telefoon komt van gsmweb.nl waar ik 2jaar geleden een abbo afgesloten heb en deze telefoon recent van heb gekregen maar hij bevalt me toch niet zoals ik dacht dus daarom maar in de verkoopquote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat Maxtar een beetje de boel loopt te flessen.
ff serieus in welke heb je hem gekocht, of heb je hem via andere wegen verkregen?
misschien wel dom van mij maar ik heb er niet echt op gelet ik heb niet altijd veel tijd dus kijk even snel of interesse niet en ik lees dat gezeur van sommige mensen niet vaak op fok word er alleen maar onzin gepost maar oke het staat er nou...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef sjimz het volgende:
sorry voor dit offtopic..maar waarom zei je dit niet gewoon eerder om een hoop offtopic posten te voorkomen?
staat genoteerd maar is me toch even te laag voor 200 gaat hij weg!!lager ga ik echt niet!quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:53 schreef Tuutje het volgende:
150 euri dan
hoe langer je wacht hoe minder waard hij wordquote:Op maandag 19 september 2005 13:44 schreef Maxtar het volgende:
[..]
te laag hij gaat voor minstens 250 weg ik heb al de tijd hij ligt me niet in de weg.![]()
![]()
hhaha maybe wie weet maar jij had 200geboden heb je nog interessequote:Op vrijdag 23 september 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe langer je wacht hoe minder waard hij word![]()
200euro wou je er toch voor gevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef Tuutje het volgende:
Naja...je weet wat ik er voor geef. Kun je er snel vanaf als je wilt
You joke to muchquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:00 schreef Maxtar het volgende:
[..]
200euro wou je er toch voor geven![]()
![]()
![]()
yes 210 was laagste prijsquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:18 schreef outcast_within het volgende:
ik bood geen 200 dat was steven.
en toen was 210 je allerlaagste prijsrite
no thanks ik vind dat ding eerlijk gezegt een rotding. en ben ook niet echt op zoek naar een andere ik heb een goede telefoon. speciaal voor jou voor 180 mag je hem van me hebben maar dan ook alleen jijquote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Tuutje het volgende:
Ik heb eventueel nog een hele goede k700i als ruilmateriaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |