abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51568402
quote:
Op zondag 15 juli 2007 05:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kunt het uit ideele overwegingen doen of commericiele
Waarschijnlijk zegt Archil het eerste, maar gaat het hem waarschijnlijk toch om het laatste.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 02:00:49 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_51684221
quote:
Dankwoord
Vanuit Spanje wendt Arveladze zich voorlopig voor de laatste keer tot de AZ-supporters:

“Het zal jullie niet verrassen dat ik met pijn in mijn hart bij AZ ben vertrokken. Ik heb een geweldige tijd gehad in Alkmaar en ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan de groei van AZ. De overstap naar het nieuwe stadion was voor iedereen spannend, maar we hebben bewezen dat we ook met de nieuwe groep supporters voor een geweldige AZ-sfeer kunnen zorgen. Ik wil de supporters dan ook bedanken voor de steun die ik vanaf het begin heb gekregen.”

“Verder ben ik een dankwoord schuldig aan Marcel Brands, Toon Gebrands en Louis van Gaal die zich keurig aan de gemaakte afspraken hebben gehouden om mij transfervrij te laten gaan naar een buitenlandse club. In de voetbalwereld worden afspraken vaak geschonden maar zij hebben zich aan hun woord gehouden en dat zegt veel over de manier van werken van AZ.”

“Ik heb de kans gekregen om nog op mijn leeftijd in een droomcompetitie aan de slag te gaan en ik besef dat dit maar voor weinig spelers is weggelegd na toch al zo’n mooie voetballoopbaan.
Ik heb de directie ook gevraagd om een kaartje te bewaren voor mij, wanneer AZ in de Champions League-finale komt te staan, want ik weet zeker dat dit in de nabije toekomst staat te gebeuren! Veel succes komend seizoen!”

Shota Arveladze
Confidence through competence
  zaterdag 21 juli 2007 @ 02:01:32 #278
55709 Stereotomy
pi_51684235
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zegt Archil het eerste, maar gaat het hem waarschijnlijk toch om het laatste.
Dat lijkt me onzin. Iemand met zijn status kan in Georgie veel meer poen verdienen dan een voetbalschool leiden.
  zondag 12 augustus 2007 @ 02:15:10 #279
55709 Stereotomy
pi_52298467

Shota, bedankt voor alles
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 17:02:41 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_52307583
Mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52308009
Liep op krukken, gisteren.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:12:00 #282
55709 Stereotomy
pi_52312789

pi_57991151
quote:
Shota Arveladze stopt na dit seizoen
met voetballen.Dat maakte de 35-jarige
Georgische aanvaller van het Spaanse
Levante bekend.

Arveladze speelde van 1997 tot en met
2001 voor Ajax.In ruim vier seizoenen
maakte hij 55 competitiedoelpunten.Na
een avontuur bij Glasgow Rangers keerde
de spits in 2005 terug in Nederland.

Twee seizoenen was hij de aanvalsleider
van AZ en scoorde 36 keer voor de club
uit Alkmaar.Vorig seizoen verspeelde
Arveladze met AZ de landstitel op de
laatste speeldag.Bij Levante heeft de
61-voudig international (26 goals) door
blessures tot nu toe slechts twee keer
gespeeld in de Primera Division.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57991192

Shota is een held!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 april 2008 @ 21:52:35 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_57991643
Held inderdaad

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57991708
Geweldige voetballer en als je zijn collega's mag geloven ook een geweldig persoon. Het zat er wel redelijk dik in dat dit zijn laatste seizoen zou worden, jammer dat hij het grootste deel geblesseerd was. Shota, het ga je goed!
pi_57992429
Dit seizoen kon je bij AZ zien hoe belangrijk hij daar was. Op het veld en in de kleedkamer.
Prachtspeler
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57992554
Arveladze
pi_57999138
Toch jammer voor hem dat hij in Spanje amper aan de bak is gekomen door die blessures. Helaas ook niet zo'n mooie club om afscheid bij te nemen, gezien al die betalingsproblemen en conflicten met spelers en het bestuur.

Volgens het AD krijgt hij wel een mooi afscheidsduel. Op 3 juni in Tblisi gaan ze hem uitzwaaien. Paolo Maldini, Andriy Shevchenko en Luis Figo hebben al toegezegd te komen spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58000096
Look there he is!
pi_58503531
quote:
AZ wil Arveladze in technische staf

ALKMAAR - AZ voert gesprekken met Shota Arveladze om de oud-speler een positie te geven in de technische staf. De Alkmaarse club heeft inmiddels via trainer Louis van Gaal en technisch directeur Marcel Brands contact gehad met de voormalige topscorer, die tot 1 juli onder contract staat bij het Spaanse Levante.

Arveladze staat welwillend tegenover een terugkeer naar Alkmaar, waar hij tussen 2005 en 2007 36 doelpunten scoorde. In de spelersgroep stond hij bekend als bindende factor en een absolute prof.

In het afgelopen seizoen bleek juist dat zijn voorbeeldfunctie werd gemist in de kleedkamer van AZ. Daardoor zou ook de winnaarsmentaliteit en een stuk professionalisme uit de ploeg zijn verdwenen. AZ reikte in het seizoen 2007-2008 niet verder dan een elfde plaats.

Door hem nu terug te halen in een ondersteunende rol naast Louis van Gaal, slaat de club twee vliegen in een klap. Een definitieve overeenkomst is nog niet bereikt, maar de terugkeer van de Georgiër lijkt aanstaande.

Shota Arveladze begon zijn carrière in 1990 in zijn geboortestad Tbilisi. Hij speelde er voor drie verschillende clubs, waarvan Dinamo de bekendste was. Daarna verhuisde hij naar het Turkse Trabzonspor, voordat hij in 1997 neerstreek in Amsterdam. Hij droeg het Ajax-shirt tot 2002. Na een uitstapje van 3,5 jaar bij Glasgow Rangers, kwam hij in 2005 voor een tweede keer naar Nederland en tekende hij bij AZ.
pi_59062886
quote:
Arveladze zegt ja tegen AZ
door onze Telesportredactie

ALKMAAR - Shota Arveladze heeft besloten in te gaan op het aanbod van Louis van Gaal om bij AZ te komen werken. Hij gaat voor twee jaar tekenen in Alkmaar. De Georgiër krijgt een sleutelrol richting de selectie, bij wie hij veel aanzien geniet. Omdat het vorig seizoen fout ging in de hiërarchische verhoudingen, ziet Van Gaal een belangrijke rol weggelegd voor zijn voormalige spits. Hij kan overigens officieel niet in dienst treden als assistent-trainer, omdat de papieren ontbreken.

Arveladze heeft veel zin in de baan, maar wil de invulling de komende dagen met Van Gaal bespreken. Hij voelt er namelijk weinig voor om het als een negen tot zes baan te doen. Van Gaal is met spelers als Ronald de Boer, Aron Winter en Richard Witschge deze week te gast in Tiblissi, waar morgen de afscheidswedstrijd van Arveladze wordt gespeeld. Het gezelschap vertrekt vanochtend samen met de afscheid nemende speler vanaf Schiphol naar Georgië. Ook Michael en Brian Laudrup komen naar Tiblissi, waar 320 gasten op de deelnemerslijst staan.

Arveladze kwam vorig seizoen nauwelijks uit voor Llevante. Hij wil ook graag weer in Nederland komen wonen en kan op termijn in aanmerking komen voor een Nederlands paspoort, wat qua reizen alleen al veel gunstiger is dan een Georgisch document. Zijn vrouw en kinderen beschikken al over een Nederlandse pas.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:51:44 #293
55709 Stereotomy
pi_59064279
Dat zou ik verschrikkelijk tof vinden, Shota bij AZ.
pi_60689795
Shota Arveladze maakt zich ernstige zorgen om zijn gezin.
www.eenvandaag.nl
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60689891
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef maril het volgende:
Shota Arveladze maakt zich ernstige zorgen om zijn gezin.
www.eenvandaag.nl
Hij zat bekant te janken ja
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:35:13 #296
55709 Stereotomy
pi_60691435
Maar wel tekenend voor de normale burger in Georgie. Die kunnen niets met de politiek. Het enige waar ze zich zorgen om maken is welzijn van vrouw, kinderen, ouders, grootouders. Dat zag je goed aan Shota.
pi_60691581
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij zat bekant te janken ja
Ik had het ook gezien, echt een schitterend mens die Arveladze dit verdiend hij echt niet.
pi_60702479
Ik heb medelijden met sympathieke Shota, geweldige kerel.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:26:46 #299
55709 Stereotomy
pi_66570277
quote:
‘Sfeer in de kleedkamer is fantastisch’
28 februari 2009

ALKMAAR- Waar Graziano Pellè na afloop van de wedstrijd AZ – FC Groningen door alle media werd bejubeld, sloop mede-uitblinker Ragnar Klavan geruisloos langs de draaiende camera’s. Klavan: ‘Ik vind het vooral leuk voor Pellè’.

“De eerste helft vond ik het voor mij persoonlijk moeilijk, omdat FC Groningen met twee spitsen speelde. Na rust kwamen we tegenover één spits te staan en kon ik meer indribbelen. Het is lekker om in een goed voetballend team te spelen. Bij Heracles was het vooral veel lopen en tegenhouden. Ik had trouwens verwacht dat de aanpassing aan AZ moeilijker zou verlopen, maar het gaat elke wedstrijd makkelijker. De sfeer in de kleedkamer is fantastisch; ik voelde me na een week al thuis. Je kunt spreken van een droomtransfer.”

Teambelang
“Het is leuk om te horen dat de mensen mijn spel waarderen, maar ik denk in het teambelang. De 3-0 overwinning was goed en voor ons als verdediging is het natuurlijk lekker dat we weer ‘de nul’ hielden”, verwees de Est naar de achttiende clean sheet dit eredivisieseizoen. “Maar ik vind het vooral leuk voor Pellè dat hij scoort en aandacht krijgt. Hij was vandaag erg sterk als targetman.”

‘Shota is my nightmare’
Pellè stond in de mixed-zone geduldig alle media te woord. De verklaring voor zijn twee kopdoelpunten kon hij moeilijk geven. “Ik heb niet speciaal getraind op koppen de laatste tijd. Gisteren op de training scoorde ik juist twee keer met mijn voet. Hoe het komt dat ik vandaag zo scherp was? Dat komt mede door Shota Arveladze. Shota is my nightmare. Hij belt me elke dag wel een paar keer op om me te stimuleren en me tips te geven. Hij blijft me maar achter mijn broek aanzitten.”

http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid=227617&folderid=222
  zondag 26 juli 2009 @ 02:58:02 #300
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71332448
WOS'ser for life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')