abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30708105
Waarom komen mensen nou steeds met de winst op de proppen?

Als nintendo straks winst kan maken als ze slechts 10k consoles verkopen is het fijn voor hun, maar waarschijnlijk niet voor ons. Verkoopcijfers zijn voor ons belangrijk. Ik koop liever een console die 500¤ waard is voor 200¤ dan een console die 150¤ waard is voor 200¤.

Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
pi_30708239
quote:
Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
Ze spraken over variable prijzen voor verschillende soorten games (geeft kleine ontwikkelaars ook een kans). Spreekt me meer aan dan de prijsstijgingen bij de andere twee consoles.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 18 september 2005 @ 21:14:22 #103
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30708273
Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 18 september 2005 @ 21:57:26 #104
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30709889
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:

[..]

De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.
Het is weer fijn te zijn dat je ingaat op de argumenten van Ronn en ze stuk voor stuk weerlegt met prima argumenten!

Topposter! Echt een aanwinst voor dit topic. Ik jouw geweldige posts nog vaak te mogen lezen, ipv al dat fanboy geblaat van Ronn en alex4you en alle andere! Die posten maar kutposts van misschien 1 zinnetje. Jij niet. Jij ontleed elke post echt super! Een genot voor elke forum bezoeker.

Kan je nu voortaan wegblijven
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30709997
Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een goudmijn in handen
Houd van een lijntje.
pi_30710115
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een potentiële goudmijn in handen
Eerst nog zien hoe geperfectioneerd die technologie is, of ze diverse en goede games aanbieden en of de marketing van Nintendo eindelijk eens goed is richting de mainstream .
pi_30710174
Precies mits ze het goed uitspelen
Houd van een lijntje.
pi_30710252
pi_30710676
Die moet eigenlijk in de OP
Houd van een lijntje.
  zondag 18 september 2005 @ 22:26:55 #110
65330 Ruzbeh
pi_30710880
Even wat leuke polls maken voor de OP:

Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht
-Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien

Welke kleur Revolution is het mooist:
-Zwart
-Wit
-Zilver
-Rood
-Groen

Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
-Yay
-Nay
-Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
pi_30711487
quote:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht

-Zwart
-Wit
-Zilver
-Rood
-Groen

-Yay
-Nay
Nog een neppe :

Meer shit:

zondag 18 september 2005 @ 22:53:59 #112
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30711709
die OP he , op de wiki , die heb ik voorzien van de [[Categorie:OP]] maar daarnaast stel ik voor

<pre>
zet hem tussen deze tags, dan kan je de [ urls ] gewoon aan elkaar laten staan (alleen pas op met te lang pagina's met links Fok! wil nog wel eens een error geven als je het bericht daarna gaat wijzigen .. en " dit ' soort & dingen gaan vreemd doen
</pre>

<nowiki>
kan ook
</nowiki>
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 18 september 2005 @ 22:54:06 #113
65330 Ruzbeh
pi_30711713
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
pi_30711729
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Even wat leuke polls maken voor de OP:

-Fantastisch!
-Goed
-Slecht

-Zwart
-Wit kan niet kiezen..
-Zilver
-Rood
-Groen

-Yay
-Nay
pi_30711765
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:54 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
Ooww

Net iets te laat
pi_30711941
Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:

Je kent het vast wel, in de (lange) periode dat je spellen speelt. Je probeert een lid van je gezin, vriendenkring, etc. die niet speelt enthousiast te maken over het spelen van spellen. Je gaat als volgt te werk:

Je sluit het consoletje aan in de beurt van die lieden en je gaat spelen. Je probeert ze enthousiast te maken door leuke dingen te laten zien (bazen/ mooie graphics ofzo).
Soms heb je het geluk dat er eindelijk iemand toehapt. Vol verwachting zet je die persoon achter de controller en probeert ze uit te leggen hoe het werkt.
"Nee, nee. Met A geeft je gas, met B remmen. Dat pookje spreekt voor zich, toch? Niet?...Je hebt ook andere knoppen ja maar die heb je niet meteen echt nodig..."
Eindelijk is het dan zover, die persoon begint met 'spelen'. Auto van de baan, stilstand, auto van de baan, stilstand. Al snel geeft ie het op en zegt," ja is wel geinig, maar is niet echt wat voor mij.
Is echt leuk hoor.
Ja zal wel, ik heb er niet het geduld voor.
Als je wat langer speelt leer je t vanzelf.
Ah, speel jij maar
", en loopt weg.

Ik heb die situatie zo vaak meegemaakt in het verleden. Je kan die mensen niet overtuigen omdat ze simpelweg niet de bediening begrijpen en er echt niet achter gaan zitten om te leren.
Ik heb het dan niet over mijn ouders ofzo, maar ook 'jonge' mensen ken ik zat die het niet begrijpen/geen moeite doen.

Daarom is die controller zo perfect, je kan m intuitief gebruiken. Twee knopjes en GEEN pookje nodig. Je zet ze erachter en ze begrijpen het meteen. Dat ze het daarna geweldig vinden is natuurlijk niet gegarandeerd, maar het is in ieder geval een stuk makkelijker om ze te overtuigen.
  zondag 18 september 2005 @ 23:15:24 #117
65330 Ruzbeh
pi_30712400
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:

[...]
Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt. Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant. Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
pi_30712664
Mijn ouders vinden de Cube-controller te ingewikkeld, maar ze kijken graag toe als ik bv Zelda speel (speelden zij vroeger ook ).
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30713085
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt. Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant. Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
Mijn pa heeft aardig wat donkey kong en mariokart op de snes gespeeld maar veder speelt ie ook niks (hij vind het dom zegt hij... en dat terwijl hij eerst iedere avond tot 4 uur snachts rollercoaster tycoon 2 zat te spelen). Hoop dat ie de revo misschien wel wat vind, toch wel leuk om je pa te verslaan met een spelletje helemaal als je broertjes ook nog meedoen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 18 september 2005 @ 23:42:14 #120
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30713334
hm, mijn ouders zal ik wel niet aan het gamen kunnen krijgen(die vinden het tijdverspilling, en 'vermaak' rekenen ze niet als nuttige tijdsbesteding), en verder heb ik geen niet-gamers in de buurt, maar ik denk inderdaad wel dat mensen minder snel geintimiderd zullen zijn door de besturing dan wanneer je ze wil uitleggen dat je met L+R+A zus-en-zo kan doen.
  zondag 18 september 2005 @ 23:43:12 #121
65330 Ruzbeh
pi_30713366
Family fun!
pi_30713461
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
Wit. Past mooi bij mijn witte Xbox360, en mijn witte Ipod Nano
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_30713766
Ik ga toch echt voor de zwarte...
toen ik een Gamecube kocht hadden ze op dat moment alleen nog maar een paarse en ik wou een zwarte... heb de paarse maar meegenomen omdat ik toen geen geduld had... heb er nog spijt van....
  zondag 18 september 2005 @ 23:55:58 #124
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30713778
ik ga wel voor de zwarte. mijn volledige meubilair is zwart en ik vind die witte ook minder mooi. maar als er nog andere kleuren komen kan ik nog van mening veranderen, afhankelijk van welke kleuren dat zijn.

gaat de huidige OP nu aangepast worden met de poll of komt die in het volgende topic? dat wordt dan even doorspammen tot Nintendo Revolution [ Deel 33 ] En de Heer sprak: "WOW" :p
  zondag 18 september 2005 @ 23:59:16 #125
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_30713882
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
"Afwas heeft ook een koning nodig"
Live Gamertag: Koning Afwas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')