Ze spraken over variable prijzen voor verschillende soorten games (geeft kleine ontwikkelaars ook een kans). Spreekt me meer aan dan de prijsstijgingen bij de andere twee consoles.quote:Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
Het is weer fijn te zijn dat je ingaat op de argumenten van Ronn en ze stuk voor stuk weerlegt met prima argumenten!quote:Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.![]()
Eerst nog zien hoe geperfectioneerd die technologie is, of ze diverse en goede games aanbieden en of de marketing van Nintendo eindelijk eens goed is richting de mainstreamquote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een potentiële goudmijn in handen
Nog een neppe :quote:Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht
-Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien
Welke kleur Revolution is het mooist:
-Zwart
-Wit
-Zilver
-Rood
-Groen
Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
-Yay
-Nay
-Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Even wat leuke polls maken voor de OP:
Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht
-Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien
Welke kleur Revolution is het mooist:
-Zwart
-Wit kan niet kiezen..
-Zilver
-Rood
-Groen
Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
-Yay
-Nay
-Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
Oowwquote:Op zondag 18 september 2005 22:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt.quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:
[...]
Mijn pa heeft aardig wat donkey kong en mariokart op de snes gespeeld maar veder speelt ie ook niks (hij vind het dom zegt hij... en dat terwijl hij eerst iedere avond tot 4 uur snachts rollercoaster tycoon 2 zat te spelen). Hoop dat ie de revo misschien wel wat vind, toch wel leuk om je pa te verslaan met een spelletjequote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt.Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant.
Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
Wit. Past mooi bij mijn witte Xbox360, en mijn witte Ipod Nanoquote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |