Ik heb geen x-box, lul er maar weer onder uitquote:Op maandag 19 september 2005 14:38 schreef Notorious het volgende:
[..]
Moet je niet weer illegale games op je XBOX gaan spelen en er trots over praten in forum topics?![]()
Probeer je daarmee N-tards te beledigen? Dat is namelijk de stem van een Japanse vertaler...quote:Op maandag 19 september 2005 14:35 schreef Notorious het volgende:
En wat een kut accent.
Pssttt Als je niet tegen bent, dan ben je bij hem een fanboyquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssttt Als je niet tegen bent, dan ben je bij hem een fanboy
Wel een leuk accent... "thees conturorrer is very intweetive"...quote:Op maandag 19 september 2005 14:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Probeer je daarmee N-tards te beledigen? Dat is namelijk de stem van een Japanse vertaler...
zeg heb je slechte zin vandaag of is er iets anders met je. Ik dacht dat jij altijd objectief was, je bent je als een behoorlijke fanboy aan het gedragen. iedereen trouwens hier.quote:
Nee, hij gaat bij EA zijn vervolgargumenten halen: meer van hetzelfde dusquote:
Sorry...quote:Op maandag 19 september 2005 14:44 schreef MacGreagor het volgende:
zeg heb je slechte zin vandaag of is er iets anders met je. Ik dacht dat jij altijd objectief was, je bent je als een behoorlijke fanboy aan het gedragen. iedereen trouwens hier.
Dan kan ik net zo goed bij Nintendo gaan... *kuch* Mario Party *kuch*quote:Op maandag 19 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij gaat bij EA zijn vervolgargumenten halen: meer van hetzelfde dus
quote:
Z'n internet is zeker tijdelijk uitgevallen.quote:
Nintendo maakt niet alleen sequels, zoals EA dat wel doet.quote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed bij Nintendo gaan... *kuch* Mario Party *kuch*
als je die controller Revolutionair vind dan is de eye toy dat ook, hoe je het ook wend of keert, de eye toy doet precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen is tering enthousiast over de Revo, zelfs xbox en playstation fanboys (op een paar koppige na, maar die denken waarschijnlijk ook nog dat de aarde plat is).
Hoe dan ook de Revo heeft zijn (code) naam waargemaakt, en dat hadden niet veel mensen verwacht.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef Notorious het volgende:
Jullie kunnen wel op EA bashen maar Nintendo begint aardig dezelfde trekjes te tonen. Met al die 1001 Mario games.
Gewoon lekker negeren, hij is gewoon boos dat EA fifa 2006 met 5 polygonen meer heeft uitgebracht en hij er elk jaar weer intrapt ;')quote:Op maandag 19 september 2005 14:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo maakt niet alleen sequels, zoals EA dat wel doet.
Maar goed. Nu weer a.u.b. ontopic. Het gaat over de Nintendo Revolution, en aangezien dat de controller onthuld is en nogal anders is kan je het beter over de controller hebben.
Wat ik doe doet hij in XBOX topics.quote:Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
hey nu snap ik het alik zag notorious roy voor notorious aan dom van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |