Probeer het zelf gofdomme dan eensquote:Op zondag 18 september 2005 16:20 schreef Darklight het volgende:
wat is dit voor zielig topic? grappig bedoeld ofzo?
Volgens mij is die nep..quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef portier het volgende:
[afbeelding]
Alfred J. Kwak versus Bassie & Adriaan
Hij heeft nog van die mooie piekharen, maar ik had geen zin om die helemaal uit te gummen of na te tekenen.quote:Op zondag 18 september 2005 16:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij is die nep..Alfred ziet er heel anders uit ja!!!
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef portier het volgende:
[..]
Hij heeft nog van die mooie piekharen, maar ik had geen zin om die helemaal uit te gummen of na te tekenen.
paultjuhhh voor het eerst echte humor!!quote:
MAAR IK DISTE HEMquote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Oprotten met offtopic gezeik over Ijsmeis. Is nergens voor nodig. [afbeelding]
Jett, ga er maar niet meer op in
Is er eindelijk eens een beetje topic van niveau, mag die weer niet zichtbaar zijn door al die baggerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met topics schoppen.
Ja inderdaad, dit noem ik geen schoppen, als het nou een dag of langer oud zou zijn wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef sannydude het volgende:
[..]
Is er eindelijk eens een beetje topic van niveau, mag die weer niet zichtbaar zijn door al die baggerwat willen jullie nou
verkapte "kijk mij eens onopvallend toch dit topic opschoppen post" is dat Snakeyquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met topics schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |