quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Tanja is echt een ander mens geworden vandaag!
maar dan verdienen ze er niets aanquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef teamlead het volgende:
Ik las overigens net ergens dat Talpa idd gezegd had dat er iedere week iemand uit moest.. Het zou dus ook zomaar kunnen dat donderdag aan het begin van de uitzending de genomineerden bekend gemaakt worden en aan het einde van de uitzending meteen een exit,....
en Tanja dus niet te negatief, dat hele gesprek was een en al positieve insteken en kijk trachten over te brengen van Ralph en een en al negatieve neersabelende tegenwerpingen van Tanja.quote:Op zondag 18 september 2005 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Op die héle Talpa site is dus niets terug te vinden over het gesprek tussen Ralph en Tanja van afgelopen nacht. Ook het plantje-appel-douche verhaal vind ik nergens. Wel flauw van Talpa hoor, ze willen dus duidelijk niet dat Ralph op een leuke manier geporteteerd wordt...
Tanja ook.quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Zw0rld het volgende:
Sex Drugs and Rock and Roll
Dat mist Roel.
ik denk niet dat het heel veel uitmaakt hoor.. het is toch maar een beperkte groep mensen die daadwerkelijk stemt... en voor de spanning is het natuurlijk wel leuker... En hoe meer spanning,hoe meer kijkers en dus hoe meer reclame-inkomsten...quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar dan verdienen ze er niets aan
dat komt omdat zij Rob eigenlijk steeds 1 op 1 horen zo, wij zijn hem overal met iedereen dat doen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef Gert het volgende:
Rob: "Dido ik wil heel even met jou babbelen!"
Dido: "Ja is goed."
Dat doet Rob stééds: een gesprek claimen. En iedereen doet gedwee mee. Je kunt toch wel zeggen: je schiet me maar een keer aan als ik alleen ben?
jullie hebben duidelijk Tanja's klaagzang vannacht gemist, ze was weer helemaal de oude, hoorquote:Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Kom net weer online en zie Tanja alleen maar lachen..
![]()
Wel raar dat de bewoners eerst dronken moesten worden om dit voor elkaar te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |