dat je je homoseksualiteit onderdruktquote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
JOngens wat houd die rode driehoek op mijn streams in??
[[url=http://img179.imageshack.us/img179/6646/naamloos1xh.th.jpg]afbeelding][/URL]
mmm nu verschijnen ze weer in andere volgordequote:Op zondag 18 september 2005 18:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zal vast ongeveer hetzelfde betekenen als wat ik gisteren had: het beeld stond ineens ondersteboven en ik zag alleen nog maar groen. FF opnieuw de stream laden moet het oplossen
quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
dat je je homoseksualiteit onderdrukt
het klopt welquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
lieske heeft geen maatje omdat ze in het begin alleen maar bezig was met de mannen denkt dildo.....hypocriete sloerie
Veels te veel dido in beeld. Kan je pc niet tegen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
JOngens wat houd die rode driehoek op mijn streams in??
[[url=http://img179.imageshack.us/img179/6646/naamloos1xh.th.jpg]afbeelding][/URL]
vrouwenlogicaquote:Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
het klopt wel
heb ik ook al eens gezegd hier, zo werkt het bij vrouwen
hoezo hypocriet?quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
lieske heeft geen maatje omdat ze in het begin alleen maar bezig was met de mannen denkt dildo.....hypocriete sloerie
Oooo, hij was dronken. Nee, dan mag het.quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef teamlead het volgende:
"als een agent dat zou zien, zou je ook een bekeuring krijgen"
jezus wat een onzin.. de gozer was dronken.... zeik niet zo
hypocriet omdat de koningin zelf niets anders doet als tegen mannen aanrijden zodra ze de kans krijgt....maar dat zelfde gedrag bij iemand anders niet vind kunnenquote:
nee, maar je kunt er ook te zwaar aan tillen natuurlijk. Dido met haar "dat vind ik echt niet normaal hoor, bewust een flesje over de schutting gooien".quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oooo, hij was drinken. Nee, dan mag het.
het heeft niets met logica van vrouwen te maken, schat.quote:
Kinkyquote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef kwakveense het volgende:
ach het gaat nu over aftrekplekken...
..........knip..........
roel mag onder tanja's bed van haar...
ze had het over de beginsituatie... eerst de vrouwen aan je kant krijgen om lekker mee te kunnen roddelen, dan pas achter de kerels aan.quote:Op zondag 18 september 2005 18:11 schreef teamlead het volgende:
hypocriet omdat de koningin zelf niets anders doet als tegen mannen aanrijden zodra ze de kans krijgt....maar dat zelfde gedrag bij iemand anders niet vind kunnen
Kom maar op met die sanctie.quote:Op zondag 18 september 2005 18:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar je kunt er ook te zwaar aan tillen natuurlijk. Dido met haar "dat vind ik echt niet normaal hoor, bewust een flesje over de schutting gooien".
Geef hem ff stevig op zijn donder en let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |