quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef The_Langolier het volgende:
Het geschiedenisonderwijs is niet meer wat het geweest is. Tegenwoordig weet de jeugd belangrijke historische figuren niet meer te herkennen.
Neem nu die bekende Duitse dictator, Adolf....., Adolf..... ja, hoe heette die gast ook al weer??
Was het: Adolf Tietler?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:31 schreef The_Langolier het volgende:
Of was het toch Adolf Pietler
[afbeelding]
[Paint] Adolf Wie???quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:33 schreef The_Langolier het volgende:
Waarschijnlijk was het toch Adolf Mietler
[afbeelding]
Zeg dank je Tante Yvonne!quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef coz het volgende:! gebeurt me niet vaak dat mijn topics spontaan een half jaar later weer open zijn
quote:
+4 Zelf initiatief.quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef Fok_you het volgende:
andere persoon aub, afgezaagheid ten top zo!
ja maar mijn topics worden nooit een succesreeks dus dacht laat het iemand anders maar doenquote:
dank je Tante Yvonne!quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Hitler wordt teruggepakt door de joden (of iets in die richting)
Dus hij leeft weer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:41 schreef DrDentz het volgende:
geen grappen maken hiermee jongens, mn broer was ook gestorven in tweede wereldoorlog
Kut voor je, maar wat hebben wij aan die informatie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:41 schreef DrDentz het volgende:
geen grappen maken hiermee jongens, mn broer was ook gestorven in tweede wereldoorlog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |