De aflevering van morgen:quote:BNN introduceerde vorig jaar de Bitches Hester (Janna Fassaert), Sabine (Sjaan Duinhoven) en Rachel (Anna Drijver). Al gauw werd duidelijk dat het drietal een behoorlijke puinhoop van hun leven maakte en vooral heel veel ellende veroorzaakte. Helemaal toen de meiden met een auto een kunstwerk aan diggelen reden - de rapen waren gaarder dan gaar. Ze kregen een taakstraf, en konden hun relaxte leventje voorlopig wel even vergeten.
In het nieuwe seizoen ligt deze straf inmiddels ver achter ze, en daar zijn ze maar al te blij mee. Werken is namelijk de meest verschrikkelijke hobby die er bestaat, en dus hebben de meiden het nu even anders geregeld. Op kosten van de ouders wordt een pand in Amsterdam betrokken en de meiden zien het al helemaal zitten: omgaan met de juiste mensen, de juiste kleren dragen en uitgenodigd worden op ieder hip feestje. Een geweldig plan, maar dan moeten hun ouders natuurlijk geen roet in het eten gooien...
Ja, das wel minder, dan moet ik 't weer opnemen.quote:
Dat kan dus niet he.quote:
Je hebt Svensational, Bupatih en BVO. Die kunnen nooit met z'n drieën een programma leuk vinden, hoogstens twee. En omdat BVO en ik eerst waren val jij buiten de boot.quote:
Dude.quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt Svensational, Bupatih en BVO. Die kunnen nooit met z'n drieën een programma leuk vinden, hoogstens twee. En omdat BVO en ik eerst waren val jij buiten de boot. [afbeelding]
Maar het klopt gewoon niet.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ik heb vorig jaar elke aflevering gezien, hoor! [afbeelding]
Maar je kan wel posten. Misschien ff je cache legenquote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Waarom doet dit topic het niet bij mij?!.
Ik zie de replies niet..
Hmmm, wie vind jij de leukste?quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het klopt gewoon niet.. We moeten het toch ergens over oneens zijn.
.
Ik ook eigenlijk. Maar goed, om het "te laten kloppen":quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmmm, wie vind jij de leukste?
Ik de zwarte..
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
De volgende aflevering staat al op bnn.nl.
Ik meld het even.quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
Nee, zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik meld het even.
Dat was bij de eerste serie ook.
Oh ik lees weer eens verkeerdquote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het nietIk vraag me af waarom BNN de afleveringen al voor dat ze uitgezonden zijn op internet gooien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |