"Pas als je mij toelaat in je hart, zullen de obstakels op jouw levensweg verdwijnen"quote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, of je daar een keer uit wilt gaat, je zit me in de weg..
Dat snap ik.quote:
Ik een poepiescheet?quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat je een poepiescheet bent.. en ook best wel lief en grappig
Is goed.quote:Op zondag 18 september 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik ben bezig...al denk ik niet dat ik veel kan met dat plaatje+tekst... ik maak er zelf wel wat van, oké?
Ff spellingscontrole erover:quote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef mark_03 het volgende:
Wat is er me ja ava Beev?
quote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Is goed.. Zolang de irnoische/cynische/whatever boodschap maar duidelijk is, dat ik niet als een BP-fan wordt gezien.
!
Krijgt een update.quote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff spellingscontrole erover:
Wat is er met je avater Beev?
Waar ?quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Krijgt een update..
Kunnen jullie het Bitches-topic nog in?.
quote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Is goed.. Zolang de irnoische/cynische/whatever boodschap maar duidelijk is, dat ik niet als een BP-fan wordt gezien.
!
Die spellingscontrole is kaduukquote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff spellingscontrole erover:
Wat is er met je avatear Beev?
Graag gedaan, hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vingertje ook echt..
Hier: [BNN] The Bitches are back.
Ik zal er nog wat meer Hind in gooien, anders denken "ze" echt dat je BP fan bentquote:
Dat is ook mijn angst ja.quote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zal er nog wat meer Hind in gooien, anders denken "ze" echt dat je BP fan bent.
Offeh ...quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Als je de grap helemaal perfect wil hebben, verander je je ondertitel in 'Even stil'.
Gratis tip van de maestro.
Die weerman ja!quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
* luistert naar de Zingende Decopeerzaag
Paul de Leeuw was gister weer hilarisch ... met Adje.
En die weerman met z'n cavia.
Dat pas niet in een ondertitel.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Offeh ...
" Hind, ook als je helemaal geen kans maakt. "
Ik ben d'r toch nie gek manquote:Op zondag 18 september 2005 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Die weerman ja!!! Ik kwam echt niet meer bij.
.
En Adje die niet durfde..
Pfff, dat vind jij!quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar hij is beter dan Even stil.
Dat pas wel, maar je ziet het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |