Hoort er niet nog een FREE SEX banner bijquote:Op donderdag 22 september 2005 20:05 schreef splendor het volgende:
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/4363/fokreclame3hy.th.jpg]afbeelding][/url]
Een doemscenario..
Mijn protest tegen de reclames op fok
Ik vind het middenstuk erg mooi ingedeeld ziet er erg goed uit PimDquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:47 schreef PimD het volgende:
Niemand ?
Wat ik zeg, het is een opzetje. Die foto zal ws. random worden, bij ieder genre een paar foto's van artiesten die 'optreden'. En dat van die kopjes zal uiteraard ook veranderd worden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:03 schreef Faat het volgende:
Ik neem aan dat het nog niet helemaal af is, want er staat nu 4 x rock, terwijl onderin blauw voor
R&B staat, geel voor Cult etc.
En je hebt nu bij elk genre die vent met die gitaar staan, ga je dat per genre ook nog aanpassen?
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:49 schreef PimD het volgende:
Opzet voor projectje op school
[[url=http://img239.imageshack.us/img239/5290/schets33ak.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik neem aan Photoshopquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doe je dat met een programma? Zo ja welk ?
Toch ben ik op zoek naar een progsel dat dat automatisch doet, iemand ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef PimD het volgende:
Ja kan ook... Bij mijn Canon Powershot S30 zat een paar jaar terug een progje genaamd PhotoStitch o.i.d. Maar met Photoshop gaat net zo makkelijk
Zo zie je maar dat veel dingen ook gewoon een kwestie van smaak zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef PimD het volgende:
....Dat van die achtergrond weet ik nog niet, ik vond dat gras wel geslaagd eigenlijk.
lui2 (bn.)quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef PimD het volgende:
Nooit van Google gehoord ?
Het is voor een fictief festival ja. Heb woensdag weer les, dus zal het dan bespreken met de leraar... Heb inderdaad voor dat gras als achtergrond gekozen omdat het een festival is, meestal toch op een groot grasveld ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef Norman het volgende:
Ik vind je ontwerp ook mooi PimD. Ik vraag me af of het een normale concertagenda is, zal wel niet? Wanneer het nu een festivalagenda zou zijn, dan zou het groen helemaal op zijn plaats zijn. Nu werkt het ook wel hoor. Je hebt volgens mij een dropshadow gebruikt waardoor het plaatje aardig los komt van de achtergrond.
quote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
[i] rechts het orgineel. links mijn photoshop werk
Gisteren gemaakt, ongeveer 2.5 uur mee bezig geweest
Comments are welcomed!
ik weet dat ik dit in een ander topic had geposted, maar toen bedacht ik me dat ik hier moest zijn voor hints/tips/comments
EDIT : Godver, kut quote/edit knoppenquote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
[i] rechts het orgineel. links mijn photoshop werk
Gisteren gemaakt, ongeveer 2.5 tot 3.5 uur mee bezig geweest
Comments are welcomed!
ik weet dat ik dit in een ander topic had geposted, maar toen bedacht ik me dat ik hier moest zijn voor hints/tips/comments
PS. hij's overgens nog niet helemaal af, zoals je ziet aan de 'bracer' op de linkerhand (voor ons rechts)
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |