Wit gras? doe dan lichtere en donkere tinten van groen erin.quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om commentaar te kunnen leveren, zodat de ander daar profijt van heeftDus geen afzeikt topic!
Ik begin.. Nou ik was dus even een leuk plaatje aan 't maken, simpel want daar hou ik wel van. Dit kwam er uit: (Let niet op de tekst)
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van? Wat had ik beter/mooier kunnen doen?
die van de troetelbeertje had hem *ergens* gedownload. Kan hem wel naar je sturen als ik 't gevonden heb.quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flyin-hawk het volgende:
ik vind hem leuk!
ik zou alleen wat donkere en lichtere tinten in het gras doen, een gradient (kleurovergang) in de lucht doen en de outer glow van de letters verkleinen
en tot slot: mag ik vragen welk lettertype je hebt gebruikt?
je meent het. ik ga ze liever niet allemaal afzoeken totdat ik de goede gevonden heb.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
bijna alle fonts zijn (gratis) te vinden op www.dafont.com
vandaar dat ze zo'n handige zoekfunktie hebben ingebouwd die MaRySe kennelijk wel snaptquote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
je meent het. ik ga ze liever niet allemaal afzoeken totdat ik de goede gevonden heb.
Je steunt hier teveel op de 'standaard' dingen in Photoshop (de brushes en blending options). Zie ze als minimaal hulpmiddel voor je werk, niet als onderwerp.quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef MaRySe het volgende:
Die blaadjes en dat gras zijn brushes uit Illustratorquote:Op zondag 18 september 2005 15:30 schreef Life het volgende:
Is dit met paint gemaakt?
Als je van die blaadjes eens vlindertjes maakt, dan is je zwijmelplaatje compleetquote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef MaRySe het volgende:
Is dit echt een tekening? Het lijkt sprekend een foto, hoe heb je dit gemaakt dan?quote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze (oudere) tekening van mij vinden:
[afbeelding]
Op de plaat na is het echt een tekeningquote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Faat het volgende:
[..]
Is dit echt een tekening? Het lijkt sprekend een foto, hoe heb je dit gemaakt dan?
Hij is mooi!quote:Op maandag 19 september 2005 09:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op de plaat na is het echt een tekening
Gemaakt met Corel 3D 7, Bryce 4 en Corel PhotoPaint.
Alle textures (op de plaat na, dus) zelf getekend.
dank jequote:
Hij is zó goed dat je eigenlijk niet eens ziet hoe goed hij (als tekening) is, omdat je denkt dat het eenquote:Op maandag 19 september 2005 09:41 schreef Googolplexian het volgende:
Op de plaat na is het echt een tekening
Gemaakt met Corel 3D 7, Bryce 4 en Corel PhotoPaint.
Alle textures (op de plaat na, dus) zelf getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |