Amerikaanse release zou ergens in oktober zijn, maar op dvdboxoffice staat 22 sept. Ze zouden hem dus al moeten hebben. Weet iemand toevallig of dat ook zo is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wordt een schitterend spel!Maat voor de Europese release moeten we wachten tot lente 2006!

Verdommequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVDBoxoffice suckt mbt releasedata, geloof ze dus maar niet

hij word realtime gijs, zou je daar nou wel voor wachten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AUWDat is pijnlijk !! maarja... ik moet voor FFXII ook wachten !

quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij word realtime gijs, zou je daar nou wel voor wachten?

Nee meer ala KOTOR !quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef H.Flick het volgende:
FFXII gaat toch niet echt realtime worden?!

Of Vagrent Storyquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Nee meer ala KOTOR !

Daar zou ik pas over oordelen zodra je FFXII gespeeld hebt. Square kennende is de gameplay subliem hoor.... helemaal bij een nieuwe battle engine !quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
KOTOR lukte me wel. Al had ik denk ik liever gewoon het oude vertrouwde FF systeem gehad.

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt. Maar ik hou niet zo van radicale veranderingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar zou ik pas over oordelen zodra je FFXII gespeeld hebt. Square kennende is de gameplay subliem hoor.... helemaal bij een nieuwe battle engine !

Prachtige streaming wereld idd.... spel heeft gold gescoord op Famitsu.... must have voor me en er komt ook een PAL release !!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
DQVIII trailer! Waarschijnlijk oud, maar ik kende hem nog niet. Ziet er prachtig uit!
http://www.dragonquest8.com/

quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtige streaming wereld idd.... spel heeft gold gescoord op Famitsu.... must have voor me en er komt ook een PAL release !!

Nee maar wel officieel bevestigd en dat doet me al goed genoeg. Ik denk net voor FFXII ! Misschien als XII naar de states komt dat wij mogen genieten van DQVIII.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook bekend wanneer ongeveer?

Jammer dat het voorlopig nog bij scans blijft!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan geen genoeg van FFXII scans krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als de US versie veel eerder komt dan PAL ga ik mijn slim console ombouwen ! Ik trek het niet meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jammer dat het voorlopig nog bij scans blijft!

Misschien kun je dan beter een slim NTSC console erbij halen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Als de US versie veel eerder komt dan PAL ga ik mijn slim console ombouwen ! Ik trek het niet meer.

Een US slim console? Nee dan heb ik liever 1 systeem die alles aan kan !quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter een slim NTSC console erbij halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |