En wat ga je nou met dit gegeven doen?quote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef -Angel- het volgende:
Kortom iedereen prefereert incest boven homoseksualiteit. Op zich ook logisch.
Komt handig van pas als ik als Jehova getuigen weer langs de deur ga en mijn verbod van homoseksualiteit probeer te bwerkstelligen. Nu kan ik zeggen een onlangs gehouden poll toonde aan dat mensen incest prefereren boven homoseksualiteit. U bent dus niet alleen als u homoseksualiteit als iets van de duivel ziet.quote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef hollander172 het volgende:
En wat ga je nou met dit gegeven doen?
Je wilde het staven met je bijbelkennis oid?
Gat ... ver ... dammme ....quote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef -Angel- het volgende:
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 16:53 schreef la-nina het volgende:
Macho's Voor Incest![]()
Nu de praktijktest dan.![]()
Doe mij maar iemand van hetzelfde geslacht.![]()
euhm, dude.quote:Op zondag 18 september 2005 16:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Komt handig van pas als ik als Jehova getuigen weer langs de deur ga en mijn verbod van homoseksualiteit probeer te bwerkstelligen. Nu kan ik zeggen een onlangs gehouden poll toonde aan dat mensen incest prefereren boven homoseksualiteit. U bent dus niet alleen als u homoseksualiteit als iets van de duivel ziet.
Hoe ziet jullie "soort" biseksualiteit eigenlijk?quote:
Ik ben heel erg hetero, dus waar je in vredesnaam op doelt met half-slecht of bisexualiteitquote:Op zondag 18 september 2005 17:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe ziet jullie "soort" biseksualiteit eigenlijk?
Ben je dan maar half "slecht"?
Ik hoop het nietquote:Op zondag 18 september 2005 17:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Begrijpen mensen hier wel dat je met incest de relatie met de mensen die je hele leven lang van je gehouden hebben kapot kan maken?
Het was even een hype dus de kans was aanwezig.quote:Op zondag 18 september 2005 17:22 schreef la-nina het volgende:
[..]
Ik ben heel erg hetero, dus waar je in vredesnaam op doelt met half-slecht of bisexualiteit![]()
Nee, gewoon slecht.quote:Op zondag 18 september 2005 17:20 schreef hollander172 het volgende:
Hoe ziet jullie "soort" biseksualiteit eigenlijk?
Ben je dan maar half "slecht"?
slecht? nee hoor, je geilt dan alleen maar op iemand van hetzelfde geslacht... sorry, maar dat valt bij mij niet echt in de category 'evil'quote:
Ik geloof niet dat die dat wil begrijpen. Toont wel weer mooi aan hoe je met statistiek kunt liegen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
euhm, dude.![]()
Het feit dat de meesten hier kiezen voor heterosex met familie boven homosex zegt niks.
Anders accepteer je gewoon dat sommige mensen homoseksuele gevoelens hebben.![]()
Enne waag het niet hier aan de deur te komen, hondje is bijna perfect afgericht op "lastige" mensen zoals jij.![]()
die conclusie kun je helemaal niet trekken op basis van deze pollquote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef -Angel- het volgende:
Hoezo, ik heb het zo juist toch gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef gargamel het volgende:
die conclusie kun je helemaal niet trekken op basis van deze poll
Nee hoor, same herequote:Op zondag 18 september 2005 17:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste vrouw dit zegt.
Wat?quote:Op zondag 18 september 2005 17:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste vrouw dit zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |