Die eerste is VET, man. Daarin rijd je echt niet voor lul.quote:Op maandag 19 september 2005 10:32 schreef ToMaSZ het volgende:
*Paar soeps dropt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het, is meestal het laatste.........quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:18 schreef saban het volgende:
Tha flash leuke soeps maar beetje lomp die kentekens. Je kan wel mooi tunen, maar text op je kenteken, ho maar
Ghehe, commentaar op de ene velg dan maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:12 schreef B_BOY het volgende:
ik ben vandaag begonnen met auto soepen dit heb ik nu gemaakt. het zijn is dus ook maar een beetje een aanpiel foto soep het is niet dat het ergens heen gaat. vandaar ook maar 1 velg gedaan... gewoon een beetje de mogelijkheden uitzoeken.
[[url=http://img458.imageshack.us/img458/63/wagen37tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Half doorzichtig maken terwijl je hem vervormd en hem over de bestaande velg heen leggen, als je dan groter wilt druk je tijdens het vervormen shift in en trek je hem aan de hoek, dan vervomt ie namelijk proportioneelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef B_BOY het volgende:
ja ik weet dat hij niet rond is:P
ik zal es kijke of ik nog wat kan verbetere:P
quote:Op maandag 26 september 2005 17:53 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben mijn C2 Shop kwijt
[ img ] url naar plaatje [ /img ]quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:18 schreef JumperJack het volgende:
hoe krijg ik dat plaatje nou IN de post... zoals hier:![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |