quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
OMG. Ik denk dat ik maar voor AZ word.
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
OMG. Ik denk dat ik maar voor AZ word.
ACH JA EN AL DIE ANDERE SCORENDE SPITSNE OOK HEquote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Perez had naar Ajax gemoeten...en Arveladze ook
Oh god de man in het blauw begint nu ook al.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, een oud logo terug willen of meteen (bandwagon)fan worden van een andere club is inderdaad een goede vergelijking.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Shreyas het volgende:
Wedstrijd gespeeld, Ajax verliest, landstitel lijkt nu al onhaalbaar.![]()
Ik doelde op een zekere erikhquote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.
Hahaquote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het bestuur van AZ toch wel zeer goed hun werk doen, mooie jaarcijfers en een prettige werkomgeving. Hup AZ, wat een prachtige club met een geweldige structuur
Alleen jammer van die zielige voorzitter...quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het bestuur van AZ toch wel zeer goed hun werk doen, mooie jaarcijfers en een prettige werkomgeving. Hup AZ, wat een prachtige club met een geweldige structuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |