Dan zit er geen masker meer op nee.quote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Alessandro het volgende:
Welk masker zit er op dan? Ik maak hem gewoon schoon met glassex en een doek of is dat heel fout :p
Ow, jij ook dus.quote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Alessandro het volgende:
Welk masker zit er op dan? Ik maak hem gewoon schoon met glassex en een doek of is dat heel fout :p
Wat voor dorp woon je dan of bedoel je in je studenten huisjequote:Op zondag 18 september 2005 13:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
We hebben trouwens hier niet eens glassex
Mijn monitor heeft een nevel van een spuitbus op sommige plekken, dus dat zou ik er eens af moeten halen met een schuurspons en Jif.quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Alessandro het volgende:
Ja gewoon mijn tft met glassex. Sommige vlekken krijg je er met water niet uit dus dan maar zo.
Koop een doos tissues? Beter voorkomen dan genezen!quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Alessandro het volgende:
Ja gewoon mijn tft met glassex. Sommige vlekken krijg je er met water niet uit dus dan maar zo.
Neuh m'n ma heeft het niet in huisquote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat voor dorp woon je dan of bedoel je in je studenten huisje![]()
Ik heb het niet over sperma vlekkenquote:Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Koop een doos tissues? Beter voorkomen dan genezen!
Groetjes,
veldmuis
Mensen die het iets boeit hoe anderen hun beeldscherm schoonmaken ->quote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die glassex gebruiken om hun scherm schoon te maken ->.
Mensen die nep-glassex gebruiken om hun scherm schoon te maken ->.
Groetjes,
veldmuis
Dat doe ik dus ook.quote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef jpzegthallo het volgende:
Brilpoetsdoekjes! Goedkoop, geen strepen en ze ruiken zo lekkerSnuive!
En iedere brildrager is ooit wel eens geleerd dat je je bril noooooooit met papierdoekjes moet schoonmaken. Dus geen wc papier, tissues, keukenpapier en dat soort zaken.quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef Croga het volgende:
Toiletpapier is een optie. Licht vochtig maken is dan een goed idee, omdat er dan minder pluis achter blijft.
thanksquote:Op zondag 18 september 2005 12:57 schreef Croga het volgende:
Onderzoek van de Consumentenbond heeft uitgewezen dat alle zogenaamde "speciaal voor je scherm" schoonmaak middelen het masker wat er op zit beschadigen....
De enige manier om een scherm, of het nu TFT, CRT of je televisie is, schoon te maken is met een zachte, niet pluizende doek. Die kun je eventueel heel licht vochtig maken voor de hardnekkige vlekken.
Nee, het laat ook niks achter... het haalt wat weg....quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmm dat spul van mij laat niks achter anders, de consumentenbond heeft al meer blunders gemaakt als het om Computer producten gaat....
Zal wel mee vallen als die middelen oke zijn bevonden door verschillende instanties op het gebied van computersquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef Croga het volgende:
[..]
Nee, het laat ook niks achter... het haalt wat weg....
Door de duyvis zeker.... Oké....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zal wel mee vallen als die middelen oke zijn bevonden door verschillende instanties op het gebied van computers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |