Toch had ze van Stop van Sam Brown af moeten blijven vind ik. Origineel is vele malen beter.quote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef BUG80 het volgende:
Poeh, dat nieuwe album (Duets) is ook mooi zeg.
Op dit moment is het duet met Tobias Fröberg (Love & Misery) mijn favoriet. Mooi![]()
Graag gedaan! Mooi dat het zo leuk was!quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen spijt ervan dat ik op 't laatste moment toch nog een kaartje heb gekocht. Dank voor de (indirecte) tip, peaceman
.
Ik vind juist dat ze er heel mooi haar eigen draai aan heeft gegeven. Tijdens het concert leverde dit ook al het nodige kippenvel op.quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef peaceman het volgende:
Toch had ze van Stop van Sam Brown af moeten blijven vind ik. Origineel is vele malen beter.
Tja ik vind het een nummer waar ze af van had moeten blijven. Maar verder vind ik haar heel goed, dus zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze er heel mooi haar eigen draai aan heeft gegeven. Tijdens het concert leverde dit ook al het nodige kippenvel op.
Zijn er nog meer mensen geweest gisteren?quote:
Laat dan nou dinsdag 4 april zijn geweest.....quote:
Woeiquote:Op maandag 17 maart 2008 17:37 schreef broer het volgende:
Ook een megakick.
Het nieuwe album hangt sinds donderdag of vrijdag in de Luisterpaal. Het was mijn eerste kennismaking met haar en ik heb het album vrijdagmiddag meteen gekocht. Erg goede plaat, vind ik, en ik ben nu wel benieuwd naar het oude materiaal.
Was erg mooi, en ik ga morgen weerquote:Op donderdag 17 april 2008 14:57 schreef tarzan1 het volgende:
Gisteren in de Mezz in Breda naar het optreden van haar geweest.
Was geweldig, wat een stem (en die achtergrond zangeressen mogen er zeker ook wezen)!
Nog meer mensen geweest gisteren? of vanavond in paradiso volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |