goed, maar dat is ook te danken een de processor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:24 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoe stabiel loopt het moederbord?
klopt, ik heb het wel vaker geinstalleerd, fijn bord,quote:Is mij geen bekend merk.
helaas..quote:Kan je er eventueel ook een kast bij leveren of niet?
geen enkel probleem. ATX iddquote:Op zondag 18 september 2005 11:40 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik wil het gaan gebruiken voor het draaien van DJ applicaties tijdens drive-in werk. Het zal dus iets warmer worden dan normaal. Kan dat met huidige config? Is gewoon ATX formaat?
genoteerd, maar voor die prijs houd ik het liever zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mobo+cpu 20 euro excl
tof.quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef iew het volgende:
zal dan na het eten worden... ook Mkay?
yup.quote:Op maandag 19 september 2005 15:41 schreef Fwnk het volgende:
mmmm, voor 45 denk ik erover om het op te komen halen
133mhz FSB he?
Ik denk er nog effe over na, ben echt nét van een p3 550 naar een p3 667 gegaan, en dan moet ik weer windows reinstallen enzoquote:
dat is met deze processor zo gedaan natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk er nog effe over na, ben echt nét van een p3 550 naar een p3 667 gegaan, en dan moet ik weer windows reinstallen enzo
tof, stuur ff een mail naar deantoine @ home .nlquote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef iew het volgende:
k stuur maar op ik mail je mn gegevens wel k? deal?
sorry maar ik had een hele !@#$%^&*()_)(*&^%$#@!!! te doen!
maar als het kan graag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |