hadden ze geen Sweet September?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Heb ik gister binnengekregen en s'nachts nog bekeken.. vind het best een goede film![]()
(alleen jammer van de snapperuitvoering, had hem liever in een keepcase gezien).
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hadden ze geen Sweet September?
Sukkel.quote:
tss... jullie beetje pimpen met dvd's en dan mag ik dat niet doen.. waarvoor sta ik anders in de opquote:
Beetje ontopic gaan postenquote:
Sorry, zal weer offtopic gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beetje ontopic gaan posten.
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Nou, dan was de keuze wel heel makkelijk... vrouwtje weg. Vrouwtje is geen 5000 euro waardquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.
Hare enquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar een Russische film kijken (met dank aan Hare) en dan slapen... Weltrusten
Tijd om de policy te herschrijven danquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer postenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer posten
zoals?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef kinky_queen het volgende:
Sukkels
Eindelijk weer s wat wishlist spul kunnen bestellen
![]()
die had je ook al eens eerder besteld toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
Ow, hij was zelf al wat wijzer geworden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.
Klopt, die liggen nu bij de TPGquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
die had je ook al eens eerder besteld toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |