nee want strx gaat het over de DVD die toevallig een fokker vandaag gaat ophalen bij de MM, leest vervolgens hier en ben ik strx weer de lulquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
en dan zijn wij heel benieuwd over welke dvd het gaat....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee want strx gaat het over de DVD die toevallig een fokker vandaag gaat ophalen bij de MM, leest vervolgens hier en ben ik strx weer de lul
het zal niet de eerste keer zijn dat ik gemept wordt nav uitlatingen op Fok
ik denk dat ie voorlopig out of print is, FRS heeft hem ook al niet meer online staan nl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Chielus het volgende:
[..]Tja als je daar bang voor bent....
Als je nou sociaal bent zou ik zeggen Bel even naar MM en vertel anoniem dit verhaal en dat ze die DVD nog een x in de bestelling moeten zetten.
Eigenlijk vind ik het gewoon een trieste naaistreek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehe... op zich wel een strakke actie, maar wel vrij lullig voor degene van wie ie eigenlijk was
een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon een trieste naaistreek.![]()
True.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een brutaal mens heeft de halve wereld
Klootzakken bij de MediaMarktquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zou je denkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Klootzakken bij de MediaMarkt
Volgens mij is dat de persoon wiens dvd nu foetsie is
Zonde, hij had zo mooi gestaan tussen de andere titels in deze collectie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Klootzakken bij de MediaMarkt
Volgens mij is dat de persoon wiens dvd nu foetsie is
Ik vind dat het personeel gewoon beter had moeten navragen of het wel de juiste persoon was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er ook nog iets als goed fatsoen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind dat het personeel gewoon beter had moeten navragen of het wel de juiste persoon was.
Wat heeft god ermee te maken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god...
U riep?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |