quote:Op zondag 25 september 2005 10:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar is een oplossing voor: niet gaan
Neuh, ik vind AD VITAM niet echt slecht, maar je zat toch te twijfelen?quote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
Maaruh.. hoezo.. is het zo een slechte film?
quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Neuh, ik vind AD VITAM niet echt slecht, maar je zat toch te twijfelen?
Owh het bekende x-files seizoen 2 probleem waar op dvd.nl ook al de nodige topics over staan. Erg kut jah.quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
Heb ik met een dvd van seizoen 2 van XFiles.. bij elke aflevering op die dvd hapert ie 3 minuten lang en moet ik hem een scene vooruitspoelen
En ik maar denken dat het aan mijn dvd lag. Dus het is een algemeen probleem!quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Owh het bekende x-files seizoen 2 probleem waar op dvd.nl ook al de nodige topics over staan. Erg kut jah.![]()
ben blij dat ik nooit eraan begonnen ben
Thxquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Shogo het volgende:
Ja er hebben idd meerdere mensen last van.
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=66735
Er is nog een uitgebreider topic van maar die kan ik even niet vinden.
Ach, heb ik binnenkort wat te verkopen op DVD.nl!quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ken ik... heb ik ook met genoeg films gehad. Beetje jammer is dat
Volgens mij moet het berg zijnquote:Signature: Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!
Uitleg: Een stukje uit een liedje die Easy Company (band of brothers) zongen terwijl ze een berg steeds op en af moesten lopen voor training. Currahee is de naam die ze hebben gegeven aan die brug: Het is Indiaans voor: Together We Stand Alone..
quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hey Dizer, ik zag dit in je fotoboek staan
[..]
Volgens mij moet het berg zijn![]()
Heb ik voor je!quote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
Eerst wil ik pronken met 200 DVD's in mijn dvd-profiler. Nog 6 tegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |