volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klopt, die liggen nu bij de TPG
![]()
Ik wou Immortals halen, maar ik twijfelde enorm tussen de 1disc en de 2disc versie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:18 schreef kinky_queen het volgende:
Iets zegt me dat je ons ook laat weten wélke dvd
![]()
Als ze dat nou eens deden met Alfred J Kwak maar dan complete serie. En ook met Niels Holgerssonquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
Teddy Ruxpin op dvd
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4169
Als CDWow aangeeft dat het pakketje verzonden is en dat jij 2 weken na dato nog niets hebt ontvangen, zou ik mij inderdaad zorgen moeten maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Shogo het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als een pakje van cdwow na 2 weken nog niet binnen is? Krijg het normaal altijd wel zo rond de 5 a 7 dagen binnen.
jep die van mij ook. The Rules Of The Game (Criterion) is na 12 dagen nog niet binnen. M`n Aviator SE is ook nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hier
Ik ga morgen kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Prijzencircus is trouwens weer bezig bij V&D. Vanmorgen weer 6 dvd`tjes mee genomen![]()
koopzondag daar??quote:
The good, the bad and the ugly collector's edition, 12 september verzonden. Maar het heeft nog nooit zo lang geduurd ook niet met boxsets vandaar mijn zorg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef pascalheister het volgende:
waar wacht je op shogo?
Raar, zijn ze bij de TPG gewoon lui?quote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef Timo20 het volgende:
Mijn "The Rules Of The Game (Criterion)" is ook sinds de 12e onderweg en nog steeds niet ontvangen. Toeval??
kan, maar denk eerder dat die gasten ook eens een keer een leuke film willen zienquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Raar, zijn ze bij de TPG gewoon lui?
daar is een oplossing voor: niet gaanquote:Op zondag 25 september 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:![]()
Ik ga zo Tennissen maar het regent en ik wil niet fietsen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |