In wat voor bui hij is mag ze wel uitkijken idd.quote:Op zondag 18 september 2005 04:19 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel doet het met buik
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepenquote:
Ik ben blij dat ze geen geit hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepen![]()
hoe genant kan het worden nog nu dan
zie post hierboven en Tanja vond het maar wat ... grappig, zeg maarquote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef Rica het volgende:
[..]
In wat voor bui hij is mag ze wel uitkijken idd.
Oh dat is wel makkelijk te raden, hoor. Ze vertelt over haar overwinning. En waarschijnlijk zal ze er niet bij vertellen dat ze langer dan een uur in zijn armen lag, terwijl ze hem 'afwees'.quote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef MissHobje het volgende:
Ja jammer dat Dido en Natte alie niet te volgen zijn nu.
Ja dat hebben we op de fotoquote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepen![]()
hoe genant kan het worden nog nu dan
Ze heeft de laarzen iig uit nu.quote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Neuh viel wel mee volgens mij.
Maar ms viel het verkeerd.... of ze heeft gewoon wel veel gedronken en ik heb dat gemist, maar ze was al vrij vroeg in de avond ziekjes ineens en wilde alleen gelaten worden.
Ze moest kotsen maar dat lukte niet echt en ze stak toen maar een vinger in de keel![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 04:22 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze geen geit hebben
Tis eigenlijk wel heel komisch ...quote:Op zondag 18 september 2005 04:25 schreef bemeall het volgende:
Nee, niet Roel weer op de slaapkamer
Echt die gast verlaagd zich met de minuut
Ja het maakt het idd wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis eigenlijk wel heel komisch ...
Ik lig dubbel..
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Nou, Tanja kan morgen iig ook nog klagen dat ze weer wakker geworden is van de dames.
Eerst weer tegen Ralph aan zaniken over driekeer hetzelfde weer.
Ik dacht even dat het de goeie kant op ging met haar, maar helaas
Letten jullie opRalph
, ik ga nu echt
Tot mor... straks
Ja Tanja is nou eenmaal zo..quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Nou, Tanja kan morgen iig ook nog klagen dat ze weer wakker geworden is van de dames.
Letten jullie opRalph
, ik ga nu echt
Tot mor... straks
quote:Op zondag 18 september 2005 04:28 schreef Coraatje het volgende:
jah en volgens mij spelen ze allebij een spel
ik ga me bedje opzoeken weltrusten allemaal![]()
Trusten.quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Letten jullie opRalph
, ik ga nu echt
Tot mor... straks
Als Roel dadelijk die andere vrouwen niet kan krijgen, heeft ie altijd Tanja nogquote:Op zondag 18 september 2005 04:33 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Tanja en Roel lekker hoor
Tanja wil welquote:Op zondag 18 september 2005 04:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als Roel dadelijk die andere vrouwen niet kan krijgen, heeft ie altijd Tanja nog![]()
![]()
Ik zie geen bomenquote:Op zondag 18 september 2005 04:37 schreef wickie het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen.................
sigaretten kopenquote:Op zondag 18 september 2005 04:38 schreef wickie het volgende:
Waar is roel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |