Trustequote:Op zondag 18 september 2005 04:11 schreef snakelady het volgende:
mm, maar ik ga nu echt slapen, truste allemaal.
Effe d'r strategie met Natte Lie bespreken.quote:Op zondag 18 september 2005 04:11 schreef MissHobje het volgende:
Dido ligt te kletsen.. maar we horen natuurlijk niets ervan zo.
quote:Op zondag 18 september 2005 04:11 schreef snakelady het volgende:
mm, maar ik ga nu echt slapen, truste allemaal.
Doet ie expresquote:Op zondag 18 september 2005 04:13 schreef Rica het volgende:
Gaat hij er weer naar toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel verbutst het helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welnee dit is gewoon een spel van Dido. zo heb je wel meerdere vrouwen die hard to get spelenquote:Op zondag 18 september 2005 04:13 schreef Rica het volgende:
Gaat hij er weer naar toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel verbutst het helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
h-a-r-d t-o g-e-tquote:Op zondag 18 september 2005 04:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Welnee dit is gewoon een spel van Dido. zo heb je wel meerdere vrouwen die hard to get spellen
Kan Roel daar nog snel ff wat mee beginnenquote:Op zondag 18 september 2005 04:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
buik ook nog wakker
Zuurquote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Ingrid nog met laarzen en broek aan in bed , emmer met of zonder kots ernaastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaahhquote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Ingrid nog met laarzen en broek aan in bed , emmer met of zonder kots ernaastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Missie geslaagdquote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk ze viert het als een overwinning
wat moest ze doen dan?quote:Op zondag 18 september 2005 04:16 schreef style het volgende:
Gatver Dido, als je echt niets met die vent wil wees dan ook duidelijk.
Dit is echt niet om aan te zien.
hahaha, die was echt snel gevloerd......quote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ze had dat dan al veel eerder duidelijk moeten maken.quote:Op zondag 18 september 2005 04:18 schreef milagro het volgende:
[..]
wat moest ze doen dan?
als ze boos wordt, maakt ze iedereen wakker.
Neuh viel wel mee volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 04:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Aaahhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het begin gemist. Had ze zoveel gezopen?
In wat voor bui hij is mag ze wel uitkijken idd.quote:Op zondag 18 september 2005 04:19 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel doet het met buik
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepenquote:Op zondag 18 september 2005 04:19 schreef MissHobje het volgende:
Knuffelen met Tanja nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.OMG@@Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben blij dat ze geen geit hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe genant kan het worden nog nu danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie post hierboven en Tanja vond het maar wat ... grappig, zeg maarquote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef Rica het volgende:
[..]
In wat voor bui hij is mag ze wel uitkijken idd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh dat is wel makkelijk te raden, hoor. Ze vertelt over haar overwinning. En waarschijnlijk zal ze er niet bij vertellen dat ze langer dan een uur in zijn armen lag, terwijl ze hem 'afwees'.quote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef MissHobje het volgende:
Ja jammer dat Dido en Natte alie niet te volgen zijn nu.
Ja dat hebben we op de fotoquote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe genant kan het worden nog nu danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze heeft de laarzen iig uit nu.quote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Neuh viel wel mee volgens mij.
Maar ms viel het verkeerd.... of ze heeft gewoon wel veel gedronken en ik heb dat gemist, maar ze was al vrij vroeg in de avond ziekjes ineens en wilde alleen gelaten worden.
Ze moest kotsen maar dat lukte niet echt en ze stak toen maar een vinger in de keelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 extra teiltjesquote:Op zondag 18 september 2005 04:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft de laarzen iig uit nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 september 2005 04:22 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze geen geit hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Honk-honkquote:Op zondag 18 september 2005 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik voel een fake opkomen!quote:Op zondag 18 september 2005 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis eigenlijk wel heel komisch ...quote:Op zondag 18 september 2005 04:25 schreef bemeall het volgende:
Nee, niet Roel weer op de slaapkamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt die gast verlaagd zich met de minuutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja het maakt het idd wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis eigenlijk wel heel komisch ...
Ik lig dubbelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Nou, Tanja kan morgen iig ook nog klagen dat ze weer wakker geworden is van de dames.
Eerst weer tegen Ralph aan zaniken over driekeer hetzelfde weer.
Ik dacht even dat het de goeie kant op ging met haar, maar helaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Letten jullie opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.RalphJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik ga nu echtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot mor... straksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja Tanja is nou eenmaal zo..quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Nou, Tanja kan morgen iig ook nog klagen dat ze weer wakker geworden is van de dames.
Ik dacht even dat het de goeie kant op ging met haar, maar helaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Letten jullie opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.RalphJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik ga nu echtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot mor... straksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 september 2005 04:28 schreef Coraatje het volgende:
jah en volgens mij spelen ze allebij een spel
ik ga me bedje opzoeken weltrusten allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten.quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Als Roel dadelijk die andere vrouwen niet kan krijgen, heeft ie altijd Tanja nogquote:Op zondag 18 september 2005 04:33 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Tanja en Roel lekker hoor
Tanja wil welquote:Op zondag 18 september 2005 04:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als Roel dadelijk die andere vrouwen niet kan krijgen, heeft ie altijd Tanja nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie geen bomenquote:Op zondag 18 september 2005 04:37 schreef wickie het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen.................
sigaretten kopenquote:Op zondag 18 september 2005 04:38 schreef wickie het volgende:
Waar is roel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop