Mja, gewoon het ritme van jezelf op dat van de bewoners aanpassenquote:Op zondag 18 september 2005 03:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat die mensen ook geen rekening met ons houden he? En zelf blijven ze natuurlijk morgen weer de halve dag in hun nest liggen.![]()
Dat herken ik ook wel.quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij is Dido zo'n meisje dat niet onaardig tegen iemand kan zijn, hetgeen verwarrend kan werken voor manvolk.
quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij is Dido zo'n meisje dat niet onaardig tegen iemand kan zijn, hetgeen verwarrend kan werken voor manvolk.
begreep hij dat Ralph de plantjes water ging geven:)quote:Op zondag 18 september 2005 03:34 schreef lillymoon het volgende:
Even tussendoor een Amerikaanse vriend van mij die geen Nederlands spreekt heeft zich vanavond zelfs uitermate vermaakt met BB ik had hem de link voor de gein gestuurd, hij dacht ik kijk even maar heeft de hele avond gekeken.
Dacht het niet,nee. Ik hoor haar vaak genoeg onaardige en denigrerende kutopmerkingen maken tegen medebewoners.quote:
lijkt me eerder dat ze niet onaardig kan doen tegen Roel..quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Fatal Attraction!quote:Op zondag 18 september 2005 03:36 schreef snakelady het volgende:
Kijk maar eens naar didi's lichaamstaal, ze draait met haar lichaam naar roel toe, dat spreekt boekdelen.
Misschien kan ie het niet over zijn hart krijgen om Dido alleen met Roel te latenquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Ralph daar maar bij blijft zitten
Ralph snapt het ook nietquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Stel je voor dat er "brand" uitbreekt.. moet Ralph toch bijzijnquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Dir gozer heeft echt een plank voor zijn kop.quote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |