Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 03:24 schreef snakelady het volgende:
Voelt Ralph soms niet aan dat hij er niet bepaald bij hoord nu??
Lieske daar valt niets te neuken alleenquote:
Ja, zul je zien dat lieske ook last van 'trots' krijgt.quote:
Ik vind jou ook lekkahquote:Op zondag 18 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar is ze toch ook heel eerlijk in geweest naar hem, dat heeft ze gewoon gezegd "Ik zou nooit op jou gevallen zijn, normaliter, ik had vooroordelen wb krakers en zo, en toch ben ik nu in de war van je"
Wat is daar nu sneaky aan
Ik val ook vooral op mediterrane types, maar Ralph vind ik ook buitengewoon lekkah
ja ok, daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is niet anders gewend daar , dus dat mag je hem niet aanrekenen
Alles beter dan ijskoningin.quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske daar valt niets te neuken alleen
Die wil slechts een maatje
precies.. en dat is nou net datgeen waar dido-tje zo moeilijk over doet..quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske daar valt niets te neuken alleen
Die wil slechts een maatje
Geloof me, Dido is gewoon een teaser, ze vindt zichzelf geweldig. Ze is een vrouw met status, zegt ze zegt (vandaar dat ze elke zaterdag straalbezopen Jan en Alleman op loopt te geilen, yeah right). Dit gaat niet om verdriet hebben of gekwetst zijn omdat hij met anderen flirt, in bed ligt, etc. Dit gaat om haar mislukte plannetje. Er is altijd baas boven baas, en Roel speelt het spelletje slimmer dan zij. DAT is wat ze niet kan hebben. Zodra zij dat huis uit is, interesseert Roel haar geen moer. meer.quote:Op zondag 18 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar is ze toch ook heel eerlijk in geweest naar hem, dat heeft ze gewoon gezegd "Ik zou nooit op jou gevallen zijn, normaliter, ik had vooroordelen wb krakers en zo, en toch ben ik nu in de war van je"
Wat is daar nu sneaky aan
Ik val ook vooral op mediterrane types, maar Ralph vind ik ook buitengewoon lekkah
Zij blijft ook wel liggen natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef KonnieKipke het volgende:
EN maar blijven proberen, waar hebben die gasten last van (Menno, Roel)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |