Hm, maar ik ga denk ik toch echt zo.quote:Op zondag 18 september 2005 03:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Da's het ergste, als je niet zou kijken zou je eigenlijk niks missen, maar je blijft toch kijken![]()
Goed ideequote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga nog ff met mijn hond wandelen in de volle maan, en weet zeker dat als ik terug ben er nog net zoveel aan de hand is.
Ze zei net dat ze er NU ECHT klaar mee was. Kijken hoe lang dat duurt.quote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef bemeall het volgende:
Dido, verkoop die gast gewoon een klap, laat zien dat je er echt klaar mee bent
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Ik ga slapen. Welterusten en tot een volgende keer
geeft heerlijk geile sex, hoor, naderhandquote:
Ik vrees dat ze niet gaat slaanquote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze er NU ECHT klaar mee was. Kijken hoe lang dat duurt.
Vuist is ook leukquote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef bemeall het volgende:
Dido, verkoop die gast gewoon een klap, laat zien dat je er echt klaar mee bent
Waarom denk je dat ik hier nog zit te wachten op de vroege zondagmorgen.quote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
geeft heerlijk geile sex, hoor, naderhand![]()
![]()
Kijken of Roel terug slaatquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 03:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nog zit te wachten op de vroege zondagmorgen.![]()
dat is het station.. de plaats heet gewoon heemstedequote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Uit Heemstede - Aerdenhout natuurlijk?![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik sta zooooo voor lul!Voor de zoveelste keer....pfffff ik ga naar bed, leuk om een te live streamen en posten! trusteee
![]()
Die keek toch naar de maan?quote:Op zondag 18 september 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
moet eerst wel Ralph effe wieburuh
of Aerdenhoutquote:Op zondag 18 september 2005 03:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat is het station.. de plaats heet gewoon heemstede![]()
Roel staat helemaal niet voor lul. Hij hoeft het toch allemaal niet zo serieus te nemen?quote:Op zondag 18 september 2005 03:11 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel is eigenlijk gewoon degene die voor lul staat. Hij neemt het risico om met een paar anderen aan de gang te gaan en komt dan met trillende pootjes terug bij Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |