Heel soms zijn we het wel eensquote:Op zondag 18 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag hij die kut-Dido over de schutting flikkeren.![]()
Nee, dat was reactie op zijn acties, dus heel wat anders.quote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je vergeet even dat dido alle kerels gek geeft gemaakt vanavond. Oké, het was géén zoenen, maar het deed er niet voor onder.
Nee dan Lieske, dat was weer genieten vannacht op de streams.quote:
Goeie vraag, want ze zegt net dat het gevoel er nog wel zit.quote:Op zondag 18 september 2005 02:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou ze doen als hij haar nu op haar bek pakt?
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.quote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: en uberhaupt snap ik niet dat jij je ervoor laat lenen, met een meisje te slapen waar Rikkert wat mee had (niet relationeel)
Er staat ergens een fles met wijsheid.quote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef LissaP het volgende:
hij zou op zijn minst kunnen indenken dat ie beter zijn bek kan houden en naar bed kan gaan.... dat bedenk ik zonder psychologie studie![]()
Hem van haar wegduwen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou ze doen als hij haar nu op haar bek pakt?
Hoe kom je nu opeens op Lieske dan? Omdat je weet dat ik Lieske leuk vind en daarom iets terug wilt zeggen ofzo ?quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan Lieske, dat was weer genieten vannacht op de streams.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.
Trustenquote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik geloof het wel met dat gezeik. Dat wordt geen neuken meer daar
Truste brakers van de nacht
quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |