Nee, maar de aandacht die zij opeist is wel erg overdreven en belachelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Hallo ... ze wil niet 3e keus zijn ... raar?
Als dat nu gewoon zo is, ben je dan verwaand omdat je het zegtquote:Op zondag 18 september 2005 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich is dat niet raar, maar omdat ze zegt dat ze dat niet gewend is bedoelt ze dus dat zij zo speciaal is dat haar dat nooit overkomt. Beetje verwaand dus...
Ook psychologen zijn gewone mensen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:39 schreef LissaP het volgende:
Roel met zijn studie psychologie heeft nog niet in de gaten dat ie zich met dit geklooi alleen verder de problemen in werkt...
dacht dat die mensen mensenkennis hadden![]()
Jups....quote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef bloodymary het volgende:
Oooooh, wat is ze verliefd!
hij heeft n je geluisterdquote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef defpaul het volgende:
Allemaal goed en wel, maar is het niet hoog tijd dat Ralph eens achter zijn oren krab en uit bad gaat. Die zombie zit daar helemaal niks te doen. Big Brother is ook heus wel een Big Badmeester als er iets mis gaat hoor :p
Ze zet zichzelf voor lul omdat ze nu toch weer de hele tijd bij hem op schoot ligt ipv van hem een dikkequote:Op zondag 18 september 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een punt.
De dag nadat Dido had toegegeven dat ze Roel meer dan leuk vindt, gaa ie bij Lieske slapen.
Vanavond zoent hij 3x met Linda.
Wat moet ze dan doen, nu gaan zoenen met Roel?
Dido: "Of je kunt doen wat je nu doet. Of je kiest voor een "eventueel misschien" met mij. Maar ik heb geen zin om voor lul te staan met al die andere chickies van je."
Wedje maken dat Dido vanavond NIET gaat zoenen met Roel?quote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
ik sluit niet uit dat ze dat nog gaat doen
hij zou op zijn minst kunnen indenken dat ie beter zijn bek kan houden en naar bed kan gaan.... dat bedenk ik zonder psychologie studiequote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Ook psychologen zijn gewone mensen.
Valt dat erg tegen?
Hij heeft het niet gezegd tegen haar toch? En dan nog, hij vind iedereen geinig.quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
ik zou dat ook niet leuk vinden, hoor
als iemand eerst zegt zo weg van mij te zijn, en dan een dag later naast een ander gaat liggen, en dan de avond erop gaat lopen bekken met weer een ander
Roel heeft gezegd dat Dido de tijd moest nemen om zover te komen dat ze wilde zoenen met hem
En hij wil daar dan ineens toch niet op wachten, nog niet eens 2 dagen
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Ik snap op zich wel wat ze bedoelt maar ze kan het ook wat anders formuleren. Maar ach, het boeit ook niet echt en het is laat dus ik weet ook niet meer helemaal wat ik nu allemaal denkquote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Als dat nu gewoon zo is, ben je dan verwaand omdat je het zegt
Ik ben het ook niet gewend, maar dat wil niet zeggen dat het me nooit gebeurd is.
Alleen niet met mannen die ECHT in me geinteresseerd waren, die deden niet zo dus als Roel deed ,
en ik denk dat Dido dat bedoelt
Mischien vandaag, mischien morgen, maar zoenen gaat ze zeker met Roel!quote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedje maken dat Dido vanavond NIET gaat zoenen met Roel?
ok dan, maar ik ga wel zo naar bed, hoor morgen wel wat ik gewonnen hebquote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
Wedje maken dat Dido vanavond NIET gaat zoenen met Roel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |