en ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
duurt effe, maar dan weet je ook wat
Precies. Ze loopt nou al zeker een week te verkondigen dat ze klaar met hem is, niet bij hem past, niet zo is, blablabla. en nu komt het eruit, mevrouw is gewoon jaloers. En waarom, hij is toch haar vriend niet? Ze moest hem toch niet?quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.
Vind ik ook, en dido past wel bij mijquote:Op zondag 18 september 2005 02:52 schreef bemeall het volgende:
Roel heeft het hele verhaal gewoon aan zichzelf te danken, klaar punt.
Dido is eerlijk tegen hem geweest, en hij had dit vantevoren kunnen weten.
Vond Roel toch al niet bij Dido passen
maar dat wil zker niet zeggen dat ze hem nu niet meer wil ,ze wil hem nu nog meer dan anders, alleen eerst moet ie op zijn knieenquote:Op zondag 18 september 2005 02:52 schreef bemeall het volgende:
Roel heeft het hele verhaal gewoon aan zichzelf te danken, klaar punt.
Dido is eerlijk tegen hem geweest, en hij had dit vantevoren kunnen weten.
Vond Roel toch al niet bij Dido passen
zolang het daar leeft, leeft het hier denk ik ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:53 schreef Wup het volgende:
n'avond samen, leuk dat het nog zo leeft hier.......
ben toch benieuwd wat Lieske gaat doen?quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat zie ik heel anders en ik meen me te herinneren dat hij ook toegaf dat je DIdo als persoon niet leuk vond. Lieske is lekker zoals ze is zuipt niet achterlijk veel, roddelt over niemand en is gewoon lief. Dat alles kun je over Didoos niet zeggen.
Het is volle maan.quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het op één avond met Rica én APK eens ben, dan is er wel iets gaande...
Misschien verkeerd hij thuis in vrijheid-blijheid sferen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Die Roel is toch ook niet echt een volwassen kereltje... Komop je weeeet dat vrouwen dat niet leukvinden als je bij iemand gaat slapen, laat staan zoenen met!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |