quote:Op zondag 18 september 2005 02:10 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, ik weet nog dat jij meteen enthousiast was over Ralf en ik zei dat ik dat niet snapte, dat ik het een simpele homo vond, maar ik neem alles terug wat ik gezegd heb en sluit me volledig bij je aan!![]()
Echt niet!quote:Op zondag 18 september 2005 02:12 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Whahahahah dido wijst Roel totaal af
Ja die voelt zich nu helemaal goedkoop natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 02:13 schreef AMDFreak het volgende:
Ahh.. Arme Linda.. volgens mij doet ze huilie
Dat is toch sensatiequote:Op zondag 18 september 2005 02:13 schreef mr2004 het volgende:
Wat een triest wijf die Dido, dat ze op zo'n dronken gozer valt die echt iedereen pakt.
hij hing zelfs aan de melkflessen van Tanjaquote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef MaJo het volgende:
Damn ik heb een boel gemist... Roel en Linda dus gezoend, wtfVerder nog spannende dingen gebeurd? Die Roel is wel een slettebak trouwens
Is niet te hopen, hij is nu wel erg gevaarlijk dronken.quote:Op zondag 18 september 2005 02:12 schreef Apie74 het volgende:
ohoh ik denk dat roel dido zo gaat aanranden
quote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij is Linda dood....
Whahah ze verzuipt zoquote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Raar dat niemand naar haar omkijkt ofzo.. :xquote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Lees gewoon even de laatste 13 topiks terug voor smeuige details.quote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef MaJo het volgende:
Damn ik heb een boel gemist... Roel en Linda dus gezoend, wtfVerder nog spannende dingen gebeurd? Die Roel is wel een slettebak trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |