Zie nou Twist, helemaal NIEMAND wil mijquote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je... die is veel minder eng
Sommige mensen kicken op eng.... misschien is meneer marilyn manson iets voor jou?quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
Zie nou Twist, helemaal NIEMAND wil mij
Dan hoef je nog niet zulke lelijke dingen tegen mij te zeggenquote:Op zondag 18 september 2005 23:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Sommige mensen kicken op eng.... misschien is meneer marilyn manson iets voor jou?![]()
gemeen nixxx... ik heb iemand anders op het oog/in het hart... dus vandaar
Als jij me ook weg wil hebben dan ga ik nog even lurckenquote:Op zondag 18 september 2005 23:07 schreef melismay het volgende:
Truste Nixxx!
Niemand wil mij ook en ik wil niemand, welkom bij de club . . .quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
Zie nou Twist, helemaal NIEMAND wil mij![]()
*knuffel*quote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef melismay het volgende:
Dan hoef je nog niet zulke lelijke dingen tegen mij te zeggen
Lekker moment kies je ook nixxx
Beterschap meis!quote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef _Cara_ het volgende:
ik ben echt ziek hoor...bléh.. ik ga naar bed!!!
trusten iedereen!!
Beterschap en welterustenquote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef _Cara_ het volgende:
trusten iedereen!!
Welterusten carissima, en beter worden hoor je me!quote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef _Cara_ het volgende:
trusten iedereen!!
Ach gewoon vette singles dip... niks bijzondersquote:
Dan moet je er wat aan doen, genoeg mannelijke singles hier . . .quote:Op zondag 18 september 2005 23:12 schreef melismay het volgende:
Ach gewoon vette singles dip... niks bijzonders![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach gewoon vette singles dip... niks bijzonders
Ja ik ben echt benieuwd naar dat verhaal van jou zo intussenquote:Op zondag 18 september 2005 23:17 schreef nixxx het volgende:
Ach.. het kan op hele rare momenten zo de kop op stekenen dat komt dan meestal niet uit...
Was dat nou weer voor een onzin. Dat heb ik ook altijd gedacht en ineens had ik binnen een jaar 2 vriendinnen na elkaarquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
Ach, ik zie het gewoon niet meer gebeuren voor mezelf en dan kan iedereen zeggen wat ze willen, maar ik geloof t gewoon niet. Ik ben een hartsikke goede vriendin, meestal danmaar voor de rest....
Zo speciaal is dat verhaal niet.... ja voor mij wel! maar voor een buitenstaander niet. En alsje naar je dromen luistert dan ga je er juist naar leven, dat schiet dus niet opquote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef melismay het volgende:
Ja ik ben echt benieuwd naar dat verhaal van jou zo intussen![]()
Maar goed, dat is ook zo'n cliche, ik zie het echt niet gebeuren, nooit.... En vannacht mijn toekomstbeeld weer eens gezien in mijn dromen en dat liegt er niet om..
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Was dat nou weer voor een onzin.
Oud, alleen en een hoop katten ??quote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef melismay het volgende:
Maar goed, dat is ook zo'n cliche, ik zie het echt niet gebeuren, nooit.... En vannacht mijn toekomstbeeld weer eens gezien in mijn dromen en dat liegt er niet om..
Jawel hoor, ben nou eenmaal nieuwsgierigquote:Op zondag 18 september 2005 23:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo speciaal is dat verhaal niet.... ja voor mij wel! maar voor een buitenstaander niet. En alsje naar je dromen luistert dan ga je er juist naar leven, dat schiet dus niet op
Ik hou niet zo van kattenquote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oud, alleen en een hoop katten ??
Mel en twist die samenquote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
Oud, alleen en een hoop katten ??
Ik kan mezelf ook prima bezighouden hoorquote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef Breetai het volgende:
Ik zie mezelf de komende tijd ook nog niemand tegenkomen. Afgelopen half jaar was een leuke vakantie met aar en nou gewoon lekker verder ploeteren. Op zich weet ikme daar ook wel goed mee bezig te houden.
Dat jij het nu niet ziet zitten is niet erg. Alleen kan er veel gebeuren tussen nu en morgen of wanneer dan ook hequote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik leef niet naar mijn dromen, het is mijn gevoel en ik zie het niet zitten en daar kan nu toch niemand iets aan veranderen
Nee hoor, Twist vind namelijk wel een leuke kerelquote:Op zondag 18 september 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mel en twist die samenoud zijn met katten.. en dan vertellen alle moeders in de buurt aan hun kinderen dat ze zussen zijn, of "heel goede vriendinnen" *wink wink nudge nudge
Ik zal nooit meer iemand tegenkomen . . .quote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef Breetai het volgende:
Ik zie mezelf de komende tijd ook nog niemand tegenkomen. Afgelopen half jaar was een leuke vakantie met aar en nou gewoon lekker verder ploeteren. Op zich weet ikme daar ook wel goed mee bezig te houden.
Honden dan ??quote:
Zie je zelf wel hoeveel cliches er in die zin zitten?quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jij het nu niet ziet zitten is niet erg. Alleen kan er veel gebeuren tussen nu en morgen of wanneer dan ook heEn je bent nog jong, tijd zat hoor
![]()
Dat zou nog wel eens heel goed kunnen . . .quote:Op zondag 18 september 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
Mel en twist die samenoud zijn met katten.. en dan vertellen alle moeders in de buurt aan hun kinderen dat ze zussen zijn, of "heel goede vriendinnen" *wink wink nudge nudge
Dr is vast iemand die er wel wat aan kan veranderen, de truc is om hem tegen te komenquote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
Jawel hoor, ben nou eenmaal nieuwsgierig![]()
Ik leef niet naar mijn dromen, het is mijn gevoel en ik zie het niet zitten en daar kan nu toch niemand iets aan veranderen
T is weekend, ik kan niet tellen nu hequote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Zie je zelf wel hoeveel cliches er in die zin zitten?
De mannen die ik aantrek, en dat zijn er maar weinig zijn altijd van die sukkels aan die ik zelf echt helemaal niks vind.. Leuk vooruitzicht welquote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dr is vast iemand die er wel wat aan kan veranderen, de truc is om hem tegen te komen![]()
maar ik ging dus een half uur geleden naar bed
Tja, waar zou ik iemand tegen moeten komen? Ik ga nooit uit ofzo, ben te onzeker om ook maar iemand aan te spreken.. Jeuj...quote:Op zondag 18 september 2005 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is weekend, ik kan niet tellen nu he![]()
En ik denk redelijk hetzelfde als jij doet hoor, alleen weet ik zo nu en dan dat het niet helemaal waar is.
Nee als ze op FoK komen lezen ze al die troep van je of nietquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
ow.. .en ik heb nog wel een paar vrijgezelle vrienden...maar die wil ik niet op fok... dus dat zal anders geregled moeten worden
Hahaha, zulke dingen werken nietquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
ow.. .en ik heb nog wel een paar vrijgezelle vrienden...maar die wil ik niet op fok... dus dat zal anders geregled moeten worden
Niet zo negatief! Op die foto met twist zie je er hartstikke vrolijk en leuk uit!quote:Op zondag 18 september 2005 23:30 schreef melismay het volgende:
Tja, waar zou ik iemand tegen moeten komen? Ik ga nooit uit ofzo, ben te onzeker om ook maar iemand aan te spreken.. Jeuj...
Ik stel het op prijs dat jullie me proberen op te beuren, maar dat helpt toch niet
jij snapt het! er zijn er hier al een paar..... maar de rest..quote:Op zondag 18 september 2005 23:31 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee als ze op FoK komen lezen ze al die troep van je of niet![]()
Thanxquote:Op zondag 18 september 2005 23:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet zo negatief! Op die foto met twist zie je er hartstikke vrolijk en leuk uit!
eehm ow ja .. bed enzo .. daar ging ik heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |