Hahaha, we nemen je niks kwadelijk hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:52 schreef Svensational het volgende:
Vanwege de TT bied ik bij dezen mijn excuses aan..
Dus wel weer eens leuk voor de veranderingquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Breetai het volgende:
Ik voel me heeel brak. Het is echt heeel lang geleden dat ik op een zondagmiddag niet verder kom dan op de bank Oeverloos (op KinK FM) luisteren op de bank.
Heyquote:
quote:
Solly, ben niet zo snel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
@marc, zeg wel een singles openen als je dat gevraagd wordt he![]()
Bij de volgende relatie ga ik wel continu bij haar hangen. Als je thuis bent ga je automatisch dan wel buiten spelen. Na de relatie voel je jezelf dan ook niet een vreemde in je eigen huis.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
@Breetai, mooi toch, dat is wel de bedoeling
Ik heb het juist precies andersomquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Breetai het volgende:
Ik voel me heeel brak. Het is echt heeel lang geleden dat ik op een zondagmiddag niet verder kom dan op de bank Oeverloos (op KinK FM) luisteren op de bank.
Dus niet continue bij haar hangen danquote:Op zondag 18 september 2005 13:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
Bij de volgende relatie ga ik wel continu bij haar hangen. Als je thuis bent ga je automatisch dan wel buiten spelen. Na de relatie voel je jezelf dan ook niet een vreemde in je eigen huis.
Ik heb ook nog andere hobbies. Om nou al m'n kobudo wapentuig meteenme te nemen en m'n computer er meteen neer te zetten lijkt me ook zo overdreven.quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus niet continue bij haar hangen dan
Uitslapen noemen ze datquote:
Dan had ik toch gesnapt wat jij niet getypd hebtquote:Op zondag 18 september 2005 13:09 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere hobbies. Om nou al m'n kobudo wapentuig meteenme te nemen en m'n computer er meteen neer te zetten lijkt me ook zo overdreven.
Moet je muziek opzetten, concentratie-muziek. Een regenwoud ofzo.quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met snurkende kat naast me, voor meer concentratie-problemen
Welke filmpjesquote:
Beter dat dan ik naast je, dan word je pas afgeleidquote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met snurkende kat naast me, voor meer concentratie-problemen
Million Dollar Babyquote:
Meestal ben ik dan nog zo duf als watquote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Uitslapen noemen ze dat
En het werkt goed
Af en toe een flinke dosis slaap zorgt voor een goed gevoel overal
Ohja?quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Beter dat dan ik naast je, dan word je pas afgeleid
Eerste film heb ik wel van gehoord. Is toch een oscar mee gewonnen of heb ik dat mis?quote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Million Dollar Baby
en The Bridge of San Luis Rey
Ligt eraan, soms heb ik het nodig en soms is 14 uur slaap teveel van het goede.quote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan nog zo duf als wat
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]Ja behoorlijk
Kan ook best vervelend zijn hoor als je echt wilt studeren ofzo
maar meestal ga ik dan ergens anders mee spelen
Klopt, ik vind niks leuker dan lekker samen lang in bed blijven liggen vervolgens samen douchen en dan eten en vervolgens de hele dag een beetje aan elkaar plukkenquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Bah, single zijn
Thanks for reminding me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |