Is wel klote, zo zien we niets.quote:Op zondag 18 september 2005 01:41 schreef MissX het volgende:
waarom is die camera nou bedruppeld
mp3quote:Op zondag 18 september 2005 01:38 schreef miekd het volgende:
HEJ, WAT STA JE NOU TE DOEN MAN.. HEJ! HO HO
Zitten er dan geen wissers op die cams? Ik dacht in vorige edities me zoiets te herinnerenquote:Op zondag 18 september 2005 01:41 schreef MissX het volgende:
waarom is die camera nou bedruppeld
Ja ze wilden Roel natuurlijk voor de gek houden en aangezien die zo ver heen is, die trapt in alles nuquote:
NAtte was heel even zonder ... nu weer met topjequote:
Daar is ie deze week mee begonnen, na het etentje met Nathalie.quote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef milagro het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Ralph rookt
als ie heel bezopen is moet ie opeens rokenquote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef milagro het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Ralph rookt
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef MissX het volgende:
[..]
als ie heel bezopen is moet ie opeens roken
Dat zou hilarisch zijnquote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef FlowKey het volgende:
Ik vind het wel tijd worden dat Rob uit bed komt om te zeggen dat het nu echt genoeg is ...
Vanavond nietquote:Op zondag 18 september 2005 01:43 schreef Asskicker14 het volgende:
MENNO IS FANTASTISCH. Mijn nieuwe nummer 1
... en drie keer uitglijdt in de jacuzzi en zich bijna een hersenschudding valt ... daggutnie!quote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef b0ng het volgende:
die dido faked dat ze aangeschoten is of niet?
Man ze had d'r broek uit en toen tilde Menno haar op, die keek recht in d'r doos.quote:Op zondag 18 september 2005 01:43 schreef FlowKey het volgende:
[..]
NAtte was heel even zonder ... nu weer met topje![]()
Inderdaad.. want ze is straal bezopen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef b0ng het volgende:
die dido faked dat ze aangeschoten is of niet?
dat zag ik ook maar in het huis liep ze weer normaal...quote:Op zondag 18 september 2005 01:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
... en drie keer uitglijdt in de jacuzzi en zich bijna een hersenschudding valt ... daggutnie!
dat ontbreekt er inderdaad nog aan.quote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef FlowKey het volgende:
Ik vind het wel tijd worden dat Rob uit bed komt om te zeggen dat het nu echt genoeg is ...
nee zeker niet, lig dubbel hierquote:Op zondag 18 september 2005 01:46 schreef Wishjuh het volgende:
OMG Ben ik de enige die van Roel de slappe lach krijgt?
Ze hadden gewoon ruitenwissertjes erop moeten bauwûhquote:Op zondag 18 september 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
stream 4 is irritantstuur daar eens een mannetje op af ofzo
Roel is echt #1 vanavondquote:Op zondag 18 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheime opdracht voor de kaarsen
Nee hoor, Roel is enorm grappig! Had ik niet verwachtquote:Op zondag 18 september 2005 01:46 schreef Wishjuh het volgende:
OMG Ben ik de enige die van Roel de slappe lach krijgt?
humor dit
Stelletje teasers. Komt toch niks van.quote:Op zondag 18 september 2005 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik een van de weinige die alleen de bubbelbad volgt. Nathalie en Dido lijken ECHT HELEMAAL los te komen bij Menno.
Roel wil ook in de jacuzzi.quote:Op zondag 18 september 2005 01:45 schreef FlowKey het volgende:
... en drie keer uitglijdt in de jacuzzi en zich bijna een hersenschudding valt ... daggutnie!
Daar gaat iequote:Op zondag 18 september 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Oh jee.. straks gaat Roel de zwembroek in de kamer aantrekken
quote:Op zondag 18 september 2005 01:49 schreef Falco het volgende:
Roel trekt zijn zwembroek aan. Mijn vinger begeeft zich weer boven de PRINTSCREEN-knop!
Dat heb ik al een uur, toen werd Roel weer wakkerquote:Op zondag 18 september 2005 01:50 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet en wil op bed, maar dit gaat niet als het zo lollig blijft
Hier nog eentje, maar naar bed gaan kan nu echt niet.quote:Op zondag 18 september 2005 01:50 schreef teamlead het volgende:
jezus man..ik val bijna om van de slaap, maar ik ben bang dat ik dan morgen 30 topics moet doorlezen,,,,
Daar ben ik zeeeeeeer blij om en Rob naar bed eindelijk feestquote:Op zondag 18 september 2005 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Verwonderlijk dat Chantal dit aan zich voorbij laat gaan trouwens.
in de jacuzzi??quote:Op zondag 18 september 2005 01:51 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
linda heeft gekotst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |