Gezien je fotoboek denk ik dat je zelf al tieten hebt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Laat de bier en tieten eerst hierheen komen
Hard! maar je hebt wel gelijk ben ik bangquote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek denk ik dat je zelf al tieten hebt.
Bier scoren zal geen enkel probleem voor je zijn schat ik.
Hard?quote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hard! maar je hebt wel gelijk ben ik bang
Het is moeilijk om nog serieus je posts te lezen met zo'n plaatje ernaastquote:
Dat valt wel meequote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek denk ik dat je zelf al tieten hebt.
Bier scoren zal geen enkel probleem voor je zijn schat ik.
Leid af hé?quote:Op zondag 18 september 2005 15:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is moeilijk om nog serieus je posts te lezen met zo'n plaatje ernaast
Stuur maar op danquote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie krijgen nog steeds bier van mij
Het leidt inderdaad nogal af jaquote:Op zondag 18 september 2005 15:20 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Leid af hé?
Ik denk ook aan niets anders op een dag.
Nu doe ik het weer godverdegodver.quote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het leidt inderdaad nogal af jaJe bent nogal dirty minded, vandaar dat opeens iedereen van het vrouwelijk geslacht vertrokken is
quote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
vandaar dat opeens iedereen van het vrouwelijk geslacht vertrokken is
Jij ook al?quote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef freiss het volgende:
Zo, ik heb even een nieuw usericon.
Hertog Janquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef freiss het volgende:
Dat vind iedereenquote:Op zondag 18 september 2005 15:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Jep, maar die van jou vind ik een beetje afleiden
Wij mannen denken ook maar aan een paar dingen en beide usericons (uwe en de mijne) behoren ook aan die dingen toe.quote:Op zondag 18 september 2005 15:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Jep, maar die van jou vind ik een beetje afleiden
"Afleidende icons zijn verboden"?quote:Op zondag 18 september 2005 15:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind iedereenWel even de OP aanpassen eigenlijk
Nee hoor, alleen icons die epilepsie veroorzaken, zoals die van knoekiequote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef freiss het volgende:
Aaahhhh, dan wil ik ook een plekjequote:Op zondag 18 september 2005 15:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vind iedereenWel even de OP aanpassen eigenlijk
Bewijs dat maar eensquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aaahhhh, dan wil ik ook een plekje
Ik was hier vanaf het begin!!!
Doe gewoon het Colosseum, appeltje eitje zogezegdquote:Op zondag 18 september 2005 15:37 schreef freiss het volgende:
Kut, ik moet voor morgen een onderwerp over een scripite over een gebouw in Rome hebben, maar ik weet niets.
Ja maar je moet wel een goede vraagstelling over hebben en je moet goede bronnen enz. gebruiken. Het is dus zoals de leraar zegt nogal wetenschappelijke/serieuze/academische scriptie.quote:Op zondag 18 september 2005 15:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe gewoon het Colosseum, appeltje eitje zogezegd
Waar zijn de vrouwenquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar hangen de andere eigenlijk uit?
Ik had pas iets gezien over zeeslagen die ze daar naspeelden in het begin.. Maar goed, veel succes met zoeken in ieder gevalquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een goede vraagstelling over hebben en je moet goede bronnen enz. gebruiken. Het is dus zoals de leraar zegt nogal wetenschappelijke/serieuze/academische scriptie.
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had pas iets gezien over zeeslagen die ze daar naspeelden in het begin.. Maar goed, veel succes met zoeken in ieder geval
Nu niet meerquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En feyenoord staat nog steeds achter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |