Ongeveer, maar ik was er wel natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus 1/4 van die 5 uur heb je niet gespeeld..![]()
jaja..quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ongeveer, maar ik was er wel natuurlijk
tja, ik zie het ook liever anders, maar het is nu eenmaal niét andersquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Enniewee, het begint wel weer flink koud te worden: beetje jammer
In dit land is het inderdaad niet anders nee. Eigenlijk zou ik moeten emigreren naar iets warmersquote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik zie het ook liever anders, maar het is nu eenmaal niét anders
is een optie.quote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dit land is het inderdaad niet anders nee. Eigenlijk zou ik moeten emigreren naar iets warmers
Hier anders niet: helemaal bewolkt en nog vrij donker ook. Zal zo wel gaan regenen denk ik.. Ach, ik zit toch lekker binnenquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, koud, wel. Maar het zonnetje schijnt lekker hoor
Geniet maar van het weer en de kids natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
Ik kan op zich wel verder met die kast, maar ik wil zometeen nog met de kinderen naar buiten
iddquote:Op zondag 18 september 2005 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geniet maar van het weer en de kids natuurlijk
en tot die tijd kan je dus nog aan die kast beitelenquote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
als die kleinste klaar is met slapen vertrek ik
neequote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en tot die tijd kan je dus nog aan die kast beitelen
ga je wijn maken?quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. lekker inderdaad. zonet nog even wat druiven afgeknipt. Niet om op te eten trouwens..![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ze liggen in de groenbak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |