dus je hebt maar een paar minuten gespeeldquote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, het was van 8 uur savonds tot 1 uur, maar het is wel zo dat, als je afgeschoten wordt je de rest van de ronde moet wachten (America's Army Online) dus zodoende heb je tijd zat om tv te kijken
quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is ook wel lekker.. even relaxen en niets doen..
Nee kijk, 1 ronde duurt maximaal 7 of 10 minuten (afhankelijk van de server). Als je in die ronde neergeschoten wordt, moet je wachten tot de volgende ronde voor je weer opnieuw kunt spelen. Het ligt er dus aan of je al dan niet (vroeg) wordt neergeschoten hoe lang je speelt of tv kunt kijken. Get it?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je hebt maar een paar minuten gespeeld
Dus feitelijk heb je maar 6 minuten per uur meegespeeltquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee kijk, 1 ronde duurt maximaal 7 of 10 minuten (afhankelijk van de server). Als je in die ronde neergeschoten wordt, moet je wachten tot de volgende ronde voor je weer opnieuw kunt spelen. Het ligt er dus aan of je al dan niet (vroeg) wordt neergeschoten hoe lang je speelt of tv kunt kijken. Get it?
Toch welquote:
Uhh.. nee niet helemaal, zo slecht ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus feitelijk heb je maar 6 minuten per uur meegespeelt![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhh.. nee niet helemaal, zo slecht ben ik nu ook weer nietZal op zo 40 a 45 minuten per uur uitkomen denk ik
ooh.. op die fietsquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee kijk, 1 ronde duurt maximaal 7 of 10 minuten (afhankelijk van de server). Als je in die ronde neergeschoten wordt, moet je wachten tot de volgende ronde voor je weer opnieuw kunt spelen. Het ligt er dus aan of je al dan niet (vroeg) wordt neergeschoten hoe lang je speelt of tv kunt kijken. Get it?
Dus 1/4 van die 5 uur heb je niet gespeeld..quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhh.. nee niet helemaal, zo slecht ben ik nu ook weer nietZal op zo 40 a 45 minuten per uur uitkomen denk ik
nog niet af?quote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga lunchen
voor vandaag klaar met de kast
alleen straks nog wat stofzuigen
stap 1 van 2quote:Op zondag 18 september 2005 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor nu wel
t is weer "werkzaam"
als ik verder ga, wat wel moet, wordt t weer een puinhoop
als je de boel de boel houd kan je de hele dag er mee bezig gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor nu wel
t is weer "werkzaam"
als ik verder ga, wat wel moet, wordt t weer een puinhoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |