Vimes, Carrot, wie en Granny Weatherwaxquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:57 schreef Ravager het volgende:
Flinx, Biet, Bollebos en Opoe Wedersmeer...
Met dat boek of met die meid?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef A.A. het volgende:
Vanmiddag bij Hijman in Arnhem ging ik Good Omens kopen en de meid die me hielp lach al dubbel toen ze het boek alleen maar zag, dat belooft veel goeds.
Huiver de huiverquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:57 schreef Ravager het volgende:
Flinx, Biet, Bollebos en Opoe Wedersmeer...
Die is fan-tas-tisch! Later als ik dood ben wil ik reïncarneren als een Wee Nac Mac Feegle.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hat full of Sky
Nee,ik wil reincarneren als de man van Tiffany.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die is fan-tas-tisch! Later als ik dood ben wil ik reïncarneren als een Wee Nac Mac Feegle.
Mmm, Wee Nac Mac Feegle en man van Tiffany... Dan heb je natuurlijk wel wat te compenseren maar goed, (1) de Nac Mac Feegle zitten tjokvol compensatie en (2) voor het jezelf een delerium zuipen heb je maar één glas whisky nodig, hoe okay is dat?!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee,ik wil reincarneren als de man van Tiffany.
Ik kom ze vaak genoeg tegen en ook gij, mijn waerde Karboenckeltje, zou een paperbackpauper zijn als je wekelijks een paar boeken kooptquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Als ik ze tegen kom lees ik wel hardbacks en Dagonet, mijn beste paperbackpauper, Hat full of sky is geweldig! Wellicht mijn favoriete niet-Vimes Pratchett.
Ik ook niet. Alleen pockets mogen in mijn kast (anders past de hele handel helemaaaaal niet meer...)quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:29 schreef Dagonet het volgende:
*kuch
Ik lees geen hardbacks...
Heb ik niet. Ik heb alleen gezegd, dat de volgende die in pocket uit gaat komen. HFOS is. Niet dat ik hem gelezen heb. Dus excuses, en gauw wat!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:18 schreef Dagonet het volgende:
Hoe heb jij dan Hat full of sky gelezen he? Liegert!
Nou vooruit, hoewel ik nog steeds m'n twijfels hebt, want je wil trouwen met Tiffany...quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik heb alleen gezegd, dat de volgende die in pocket uit gaat komen. HFOS is. Niet dat ik hem gelezen heb. Dus excuses, en gauw wat!
Gebaseerd op mijn psychologisch inzicht van haar karakter zoals dat naar voren komt in WFM. Dat voorspelt een pittige tante als ze 18 is...quote:Op zondag 19 september 2004 00:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou vooruit, hoewel ik nog steeds m'n twijfels hebt, want je wil trouwen met Tiffany...
"Going Postal" inderdaad. En ja, die heb ik gisteren gekocht. Tegelijk met de nieuwe van Iain M. Banks: "The Algebraist". Het leven is weer vol moeilijke keuzes, zoals met welk boek ik ga beginnen wanneer ik m'n huidige uit heb.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:08 schreef Dagonet het volgende:
Iemand de nieuwste hardcover al gekocht? Ik ben nu alweer de titel kwijt, het gaat in ieder geval over de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |