Ik doe een keer een jaartje met je mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph gaat winnen. Het wordt met de dag duidelijker
Ralph wordt helemaal gek, was ie nu net door z'n haar aan het woelen???quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Ralluf , hier bij mèn ken je auk dansuh, ik hep een hele grote zachte dansvloeah hierzau, kingsais zeg mah, met kahslig enzau, kom hieah hein, joh, gosert!!!!
Maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Jongens Dido danst nu met Linda.
Vieze gore lesbie? Of wat is het dít keer wat er niet aan deugt?
O wacht, ze staat de argeloze Joost al weer in te pakken met haar vileine inpalmtactiek.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Ralluf , hier bij mèn ken je auk dansuh, ik hep een hele grote zachte dansvloeah hierzau, kingsais zeg mah, met kahslig enzau, kom hieah hein, joh, gosert!!!!
omdat die anderen besloten hebben dat Ralph een eikel is... al draaien sommigen wel een beetje bijquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander hoor, maar waarom laat iedereen Ralph alleen dansen?? Als ie eens een dansmaatje heeft naait ze er zo weer tussenuit.
alle 4 tegelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
welke stream kijken de meeste van jullie???
laat je er nog een paar over voor Tanja (vruchten)quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik ga De Passievrucht kijken, als echt iets wereldschokkends gebeurd meld het dan even in het streamverslag.
echt niet te geloven.... Hij is juist de leukste van het stel!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat die anderen besloten hebben dat Ralph een eikel is... al draaien sommigen wel een beetje bij
omgquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Idiaut wèf ben je auk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Okay, da's duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:48 schreef __dani het volgende:
roel: "ik vind ze allebei leuk, dus het maakt mij niet uit. ik ben niet verliefd"
Volgens mij is het een jaarmix..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:48 schreef Michel86 het volgende:
puik mixcd'tje hoor
Super bedankt!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef Michel86 het volgende:
the beat goes on, das van Bob Sinclair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |