Ach ja, het is wel goedkoper maar ja: het duurt in jouw geval wel heel erg langquote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Skv het volgende:
Ze hebben me al verschillende keren gemailt dat mijn bestelling nog wel gewoon staat, maar dat SE zo lang er over doet met de levering van mijn telefoon. De zwarte is al wel binnen, maar ik wil net zo'n standaard ding. Ik wil de zilveren
En dat duurt blijkbaar langer
Kut goedkoopste.nu
Dan moet ik alsnog een goede oortelefoon erbij halenquote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef Skv het volgende:
Hoeveel moet die gaan kosten dan?
Die standaard dopjes zijn zo kut als wat
Kan je niet gewoon een 3,5mm Jackje kopen?
Tja.. de enige plek waar ik 'm kan vinden is www.mobileplaza.nl (toevallig heb ik daar destijds m'n k750i ook besteld. Die ik overigens binnen 2 dagen in huis had!quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
Dan moet ik alsnog een goede oortelefoon erbij halenEn die normale dingen gaan bij mij vreemd genoeg altijd binnen 3 maanden kapot
Daar begin ik dus niet aan want dan blijf ik bezig
Ik kwam m op internet tegen voor 40, maar volgens P-style moest t zo rond de 25 ook wel lukken ongeveer..
Ik ben best onhandig en laat m'n telefoon best vaak vallen. Heb daarom van de week maar een goedkoop maar stevig telefoonsokje gekocht bij The Phone House. Het motiefje had leuker gekund maar ik wil niet dat m'n D750i binnen de week al gekrast isquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja.. de enige plek waar ik 'm kan vinden is www.mobileplaza.nl (toevallig heb ik daar destijds m'n k750i ook besteld. Die ik overigens binnen 2 dagen in huis had!). Maar daar is 'ie inderdaad (net geen) ¤40,-
Heb de HPM-70 nog niet in de winkels zien liggen, maar ik heb dan ook de laatste tijd niet veel tijd gehad om in winkels te kijken.
Heb trouwens m'n k750i gisteren nog op 't asfalt laten kletteren toen ik aan het fietsen was!Nou doe ik zó voorzichtig met m'n spullen en dan gebeurt er dat!
Opzich valt de schade wel mee (en gelukkig is het schermpje helemaal gespaard gebleven, maar er zitten weer een paar lelijke krassen en deuken in 't plastic aan de zijkant!
Is al gepost in dit topicquote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee de rest is allemaal hetzelfde. Oh ja ik kan ook alleen nog maar Engels als taal selecteren.
Hoe kan ik er trouwens achter komen welke firmware-versie ik heb?
Hier de reactie van Sony Ericsson trouwens:quote:> * < < * < *
( < of > bedien je doormiddel van de joystick).
Ga naar service info, dan software info.
quote:Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
De klik van de camera is niet helemaal uit te schakelen, dit om privacy redenen. Er zijn in het verleden " te intieme " foto's opgedoken op het internet.
Indien het mogelijk is om deze toch te deactiveren is dit waarschijnlijk een fout in de software het is namelijk zo ontwikkelt dat deze niet uit te schakelen is.
Om de privacy te waarborgen moeten alle camera's, conform de europeese wetgeving, een klik geluid maken.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Patrick Van Bree
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Duurde dat lang voor je die reactie kreeg? Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd mbt die kloteupdate van gisteravond. Tot nu toe alleen een bevestiging gehad dat ie in behandeling genomen wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef bolletje_9 het volgende:
[..]
Is al gepost in dit topic![]()
[..]
Hier de reactie van Sony Ericsson trouwens:
[..]
![]()
Alleen engels, pc ziet telefoon als w800, t9 woordenboek is ook alleen engels geloof ik, doet in ieder geval vaag, herkent geen nl woorden.. kan waarschijnlijk dus neit meer updaten omdat de updateservice de telefoon niet herkent als k750i, hij zegt dat de usb kabel dan niet is aangesloten..quote:Op maandag 26 september 2005 11:37 schreef Skv het volgende:
Welk probleem heb jij met de update dan?
Ja alles doet het verder nog wel, alleen sms'en is dus kut en dat ie niet meer werkt met de usb kabel..quote:Op maandag 26 september 2005 11:37 schreef Skv het volgende:
Oh, dat 'ie em ziet als w800i.
Werkt de camera enzo nog wel?
Ik kreeg 3 dagen na de automatisch verzonden mail een reactie.quote:Op maandag 26 september 2005 11:32 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Duurde dat lang voor je die reactie kreeg? Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd mbt die kloteupdate van gisteravond. Tot nu toe alleen een bevestiging gehad dat ie in behandeling genomen wordt.
Afgezien van een paar vreemde bugs heb ik ook helemaal nergens last van. Vreemd inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef P-Style het volgende:
Ik lees zo véél negatieve berichten over die nieuwste firmware update, dat ik me serieus afvraag waarom die update bij mij probleemloos verlopen is.
Zelfs dié heb ik (nog) niet opgemerkt bij mij.quote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
Afgezien van een paar vreemde bugs...
Ik weet het, zelfs in dit topic al een hele zooi. En wij zijn kennelijk de enigen die niet echt ergens last van hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zelfs dié heb ik (nog) niet opgemerkt bij mij.
Maar je leest de vreemdste dingen: Telefoons die helemaal niet meer aan willen, telefoons waarvan de camera het niet meer doet, telefoons die ineens compleet Engels zijn geworden, of telefoons die ineens herkend worden als w800i?!
Klinkt goed. Maar ik denk dat ik morgen maar eens probeer om die HPM-70 te vinden (rond de door mij eerder genoemde ¤25,-).quote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik krijg net een mailtje van iemand die me 3,5mm jacks aanbiedt voor 9,50 incl verzenden?
Ik heb geeneens een k750i.
Wie interesse heeft mag mij mailen, stuur ik 't mailtje wel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |