Misschien is hij bang dat hij een fatwa over zich uitgesproken krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef saban het volgende:
En je durft er niks van te zeggen ? mietje
Deze oorzaak-gevolg conclusie vind ik een beetje raar eigenlijk. Of is de kritiek daar dat het 2 kinderen zijn die beide niet werken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Mr.Spock het volgende:
De hele dag (want ze werken geen van beiden) hoor ik rennende (lees overdreven hard stampende) kinderen in de hal, die bij iedereen belletje trekken (behalve thuis natuurlijk).
Jij gaat ervan uit dat ze Nederlands spreken...quote:En je durft er niks van te zeggen ? mietje
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:
Jij gaat ervan uit dat ze Nederlands spreken...
Wat is dit nou voor Turken-zin dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verder geen marokkanen dus ik ga uit van wat ik hoor.
Vertel je ze toch dat je niet gek bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ze Nederlands spreken...
Nee, serieus tuurlijk heb ik ze erover aangesproken, maar dan kijken ze je aan alsof je gek bent....
Ja, ik snap je gebruik van die smile niet helemaal, is gewoon een reactie geven te moeilijk voor je? Bovendien is het geen edit.quote:
De jouwe wel? Ruilen? Dit is een klaagtopic. Ik wil trouwens even duidelijk maken dat het ook blanke buren hadden kunnen zijn die overlast geven, maar blijkbaar heeft dat extra verduidelijking nodig bij sommigen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn Marokkaanse buren zijn okee
Mijn Turkse Buren zijn ook okee
Dat mag ook eens gezegd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar die negers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Mr.Spock het volgende:
Op dit moment wordt er gesmeten met deuren en gegild in het trappenhuis. Ik wordt er langzaamaan echt gek van....
Aanslag? 112 bellen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Mr.Spock het volgende:
Op dit moment wordt er gesmeten met deuren en gegild in het trappenhuis. Ik wordt er langzaamaan echt gek van....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |