abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30676216
Ik word GEK van mijn buren!

De hele dag (want ze werken geen van beiden) hoor ik rennende (lees overdreven hard stampende) kinderen in de hal, die bij iedereen belletje trekken (behalve thuis natuurlijk). Die gasten hebben de hele dag van die Marokkaanse jengel-muziek (ja, het zijn marokkanen ja) aan staan op vol vermogen en 's nachts hoor ik in het trappenhuis van die oude gesluierde oma's gillen en ruzie maken alsof je een varken probeert te kelen!

Officieel mogen ze in dat veel te krapppe 2-kamer apartement helemaal niet wonen met zoveel kinderen, en hun onderbuurman wordt ook helemaal gek want ze hebben (zonder toestemming van de woningbouw) laminaat gelegd ZONDER isolerende ondervloer. Hij hoort dus echt elke beweging van die paupers.

Spuug hier openlijk je gal mbt overlast veroorzakende buren.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_30676244
En je durft er niks van te zeggen ? mietje
ne okuyon, bokmu var?
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:35:04 #3
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30676316
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef saban het volgende:
Misschien is hij bang dat hij een fatwa over zich uitgesproken krijgt.

Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_30676335
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Mr.Spock het volgende:
De hele dag (want ze werken geen van beiden) hoor ik rennende (lees overdreven hard stampende) kinderen in de hal, die bij iedereen belletje trekken (behalve thuis natuurlijk).
Deze oorzaak-gevolg conclusie vind ik een beetje raar eigenlijk. Of is de kritiek daar dat het 2 kinderen zijn die beide niet werken?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_30676336
Klagen bij de woningbouwvereniging! Laten zij het maar oplossen. Jullie hebben toch ook recht op woongenot?
pi_30676343
quote:
Jij gaat ervan uit dat ze Nederlands spreken...

Nee, serieus tuurlijk heb ik ze erover aangesproken, maar dan kijken ze je aan alsof je gek bent....

[ Bericht 72% gewijzigd door Mr.Spock op 17-09-2005 21:37:17 (incomplete) ]
pi_30676387
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:
pi_30676407
Mijn buren mieteren eten in me tuin op me schuur voor "die lieffie poessieeees" die elk een eigen baasje hebben en er gezond uitzien. me schuurdak ziet er steeds uit als een etensvuilnisbelt met brood en rijst en weet ik veel wat.

KUTVIEZEBUREN!! (zijn welliswaar geen marokkanen maar ze komen wel met halve familie aan je deur als er wat is)
pi_30676447
Ze stinken zeker ook? Ik ken verder geen marokkanen dus ik ga uit van wat ik hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cracka-ass op 17-09-2005 21:41:21 (turks verwijderd) ]
pi_30676468
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef skiczukie het volgende:

[..]

pi_30676480
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verder geen marokkanen dus ik ga uit van wat ik hoor.
Wat is dit nou voor Turken-zin dan.
pi_30676505
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef Mr.Spock het volgende:

[..]

Goede edit.
pi_30676598
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:

[..]

Nee, serieus tuurlijk heb ik ze erover aangesproken, maar dan kijken ze je aan alsof je gek bent....
Vertel je ze toch dat je niet gek bent
ne okuyon, bokmu var?
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:42:24 #14
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30676615
Mijn Marokkaanse buren zijn okee
Mijn Turkse Buren zijn ook okee
pi_30676621
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Goede edit.
Ja, ik snap je gebruik van die smile niet helemaal, is gewoon een reactie geven te moeilijk voor je? Bovendien is het geen edit.
pi_30676666
geef ze aan lamlul
pi_30676720
Ik heb een buurvrouw die echt om het minste of geringste loopt te zeiken. Ik woon in een studentenhuis, we hebben een tuin dus als het mooi weer is zitten we daar wel eens ja. Muziekje erbij (normaal volume), bbq aan en gewoon relaxed met wat mensen een biertje drinken. Staat dat wijf standaard (we hebben 3x per jaar een bbq ) al om half 9 te zeiken dat het zachter moet en of we niet zo hard willen praten. Meestal doen we de muziek dan wel wat zachter, maar dat is dan ook wel zo'n beetje alles wat we eraan kunnen doen.

Daarna roept ze meestal nog een aantal keren over de schutting en meestal kunnen we om een uur of half 12 de politie wel verwachten want zelf durft ze niet meer aan te bellen Ze groet ons nu ook niet meer Verder draait ze de hele dag teringherrie en heeft ze een irritante hond die de hele dag blaft. Zeikwijf.

Buurvrouw, als je dit leest: sterf. Dankje, ik hoef geen rouwkaart.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_30676748
Ik zou serieus allang gek geworden zijn . Laat gewoon de woningbouwvereniging zijn ding doen
pi_30676766
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
De jouwe wel? Ruilen? Dit is een klaagtopic. Ik wil trouwens even duidelijk maken dat het ook blanke buren hadden kunnen zijn die overlast geven, maar blijkbaar heeft dat extra verduidelijking nodig bij sommigen.

Maar leuk waar je van uit gaat Tim, het gaat er alleen even niet om wat de afkomst is.
pi_30676767
Sorry, heb geen last van mijn buren.
pi_30676786
quote:
Dat mag ook eens gezegd worden
pi_30676883
Op dit moment wordt er gesmeten met deuren en gegild in het trappenhuis. Ik wordt er langzaamaan echt gek van....
pi_30676898
quote:
Maar die negers.
pi_30676913
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Mr.Spock het volgende:
Op dit moment wordt er gesmeten met deuren en gegild in het trappenhuis. Ik wordt er langzaamaan echt gek van....
Doe er wat aan dan.
pi_30676934
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Mr.Spock het volgende:
Aanslag? 112 bellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')