Misschien is hij bang dat hij een fatwa over zich uitgesproken krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef saban het volgende:
En je durft er niks van te zeggen ? mietje
Deze oorzaak-gevolg conclusie vind ik een beetje raar eigenlijk. Of is de kritiek daar dat het 2 kinderen zijn die beide niet werken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Mr.Spock het volgende:
De hele dag (want ze werken geen van beiden) hoor ik rennende (lees overdreven hard stampende) kinderen in de hal, die bij iedereen belletje trekken (behalve thuis natuurlijk).
Jij gaat ervan uit dat ze Nederlands spreken...quote:En je durft er niks van te zeggen ? mietje
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:
Jij gaat ervan uit dat ze Nederlands spreken...
Wat is dit nou voor Turken-zin dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verder geen marokkanen dus ik ga uit van wat ik hoor.
Vertel je ze toch dat je niet gek bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Nee, serieus tuurlijk heb ik ze erover aangesproken, maar dan kijken ze je aan alsof je gek bent....
Ja, ik snap je gebruik van die smile niet helemaal, is gewoon een reactie geven te moeilijk voor je? Bovendien is het geen edit.quote:
De jouwe wel? Ruilen? Dit is een klaagtopic. Ik wil trouwens even duidelijk maken dat het ook blanke buren hadden kunnen zijn die overlast geven, maar blijkbaar heeft dat extra verduidelijking nodig bij sommigen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn Marokkaanse buren zijn okee
Mijn Turkse Buren zijn ook okee
Dat mag ook eens gezegd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar die negers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Mr.Spock het volgende:
Op dit moment wordt er gesmeten met deuren en gegild in het trappenhuis. Ik wordt er langzaamaan echt gek van....
Aanslag? 112 bellen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Mr.Spock het volgende:
Op dit moment wordt er gesmeten met deuren en gegild in het trappenhuis. Ik wordt er langzaamaan echt gek van....
Is toch handig? Vind het wel slim bedacht van ze..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Nee, serieus tuurlijk heb ik ze erover aangesproken, maar dan kijken ze je aan alsof je gek bent....
Dat betwijfel ik helaas (te) vaak.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Mr.Spock het volgende:
Maar leuk waar je van uit gaat Tim, het gaat er alleen even niet om wat de afkomst is.
Schrijf een briefje. Ik heb ook een tijdje last gehad met buren, maar dat heb ik met een briefje opgelost. Maar doe het een beetje normaal. Werkt het niet, kun je altijd nog de politie bellen.quote:
Ach, wat weet jij daar nou van. Dat is juist stoer. Die druivenbladeren-shizzle is erg goed te eten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef nietzman het volgende:
Ingeburgerde Iraakse buurtgenoten die je elke keer een of ander ranzig uitheems gerecht voor proberen te schotelen zijn anders ook niet alles hoor.
Of je het te vaak betwijfeld weet ik niet, maar DAT je het betwijfeld maakt jou net zo bevooroordeeld als iemand die er WEL vanuit gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik helaas (te) vaak.
Maargoed..
Daar zou ik toch even serieus iets aan proberen te doen, voor je het weet heb je er nog ratten bij ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn buren mieteren eten in me tuin op me schuur voor "die lieffie poessieeees" die elk een eigen baasje hebben en er gezond uitzien. me schuurdak ziet er steeds uit als een etensvuilnisbelt met brood en rijst en weet ik veel wat.
KUTVIEZEBUREN!! (zijn welliswaar geen marokkanen maar ze komen wel met halve familie aan je deur als er wat is)
Steek je kop uit het raam.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef PDOA het volgende:
Gisternacht had mijn buurman zichzelf met zijn dronken harses buitengesloten en had hij het paln om via mijn raam naar het zijne te klauteren (4 hoog notabene!) om zo weer in zijn flat te geraken). Dus heeft die eikel 1.5 aan lopen bellen en op mijn deur lopen bonzen (om half 4 's nachts godverdomme!) totdat ik het zat was en de politie heb gebeld, die toen met een koevoet zijn deur hebben opengebroken. De klootzak.
Het was niet te vreten, maar het toilet heeft ervan genoten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef skiczukie het volgende:
Ach, wat weet jij daar nou van. Dat is juist stoer. Die druivenbladeren-shizzle is erg goed te eten.
Over NL-ers iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Of je het te vaak betwijfeld weet ik niet, maar DAT je het betwijfeld maakt jou net zo bevooroordeeld als iemand die er WEL vanuit gaat.
Dat lijkt me serieus zuigen ja! Het is dan ook nooit je knappe blonde buurvrouw die lamlazerus en bloedgeil op je deur staat te bonken.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef PDOA het volgende:
Gisternacht had mijn buurman zichzelf met zijn dronken harses buitengesloten en had hij het inventieve plan om via mijn raam naar het zijne te klauteren (4 hoog notabene!) om zo weer in zijn flat te geraken. Dus heeft die eikel 1.5 uur aan lopen bellen en op mijn deur lopen bonzen (om half 4 's nachts godverdomme!) totdat ik het zat was en de politie heb gebeld, die toen met een koevoet zijn deur hebben opengebroken. De klootzak.
En dan? De gang is bij ons aan de binnenkant. Hij stond in de gang, wat heb ik eraan als ik mijn kop uit het raam steek? Die uitkeringstrekker moet het gewoon laten om hardwerkende mensen midden in de nacht lastig te vallen!quote:
Ik heb zo'n buurvrouw. Maar nee, dat gebeurt alleen in je stoutste dromen. *zucht*quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus zuigen ja! Het is dan ook nooit je knappe blonde buurvrouw die lamlazerus en bloedgeil op je deur staat te bonken.....
Mijn moeder kookt ook altijd aardappelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het was niet te vreten, maar het toilet heeft ervan genoten.
Boeiend. Je blijkt een sukkel te zijn die door Gods wil lastig wordt gevallen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef PDOA het volgende:
[..]
En dan? De gang is bij ons aan de binnenkant. Hij stond in de gang, wat heb ik eraan als ik mijn kop uit het raam steek? Die uitkeringstrekker moet het gewoon laten om hardwerkende mensen midden in de nacht lastig te vallen!
zo gaat het al 6 jaar (of langer zelfs), de ene keer ontkent ze het, de andere keer zegt ze dat ik me niet moet aanstellen omdat ze bijlange na haar prullebak toch niet leegt in me tuin. en ik ben vandaag toevallig naar de pliesieburo gegaan om hierover te praten. me wijkagent gaat kijken wat ie kan doen (hij is nieuw in deze buurt)quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Wriker het volgende:
Daar zou ik toch even serieus iets aan proberen te doen, voor je het weet heb je er nog ratten bij ook.
Ken je die Engelse serie, over die burenruzies? Neem alles op op video, dan moeten ze er op een gegeven moment wel wat aan doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zo gaat het al 6 jaar (of langer zelfs), de ene keer ontkent ze het, de andere keer zegt ze dat ik me niet moet aanstellen omdat ze bijlange na haar prullebak toch niet leegt in me tuin. en ik ben vandaag toevallig naar de pliesieburo gegaan om hierover te praten. me wijkagent gaat kijken wat ie kan doen (hij is nieuw in deze buurt)
ik zit eraan te denken ja, maar hoe bemachtig ik een camera? hoe installeer ik het het beste? en dan nog gooien ze niet elke dag om zelfde tijdstip eten naar beneden. misschien zitten er wel dagen tussen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef PDOA het volgende:
Ken je die Engelse serie, over die burenruzies? Neem alles op op video, dan moeten ze er op een gegeven moment wel wat aan doen.
Kun je die camera het beste op dat dak monteren, zie je mooi duidelijk hoe zet het "in" de camera gooien!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik zit eraan te denken ja, maar hoe bemachtig ik een camera? hoe installeer ik het het beste? en dan nog gooien ze niet elke dag om zelfde tijdstip eten naar beneden. misschien zitten er wel dagen tussen.
daar dacht ik ook aan, maar hoe lang mag een USB kabeltje dan zijn? ik moet van de ene kamer naar de andere. enz enz. ik zie wel...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Wriker het volgende:
Webcammetje wellicht?
LOLquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Mr.Spock het volgende:
[..]
Kun je die camera het beste op dat dak monteren, zie je mooi duidelijk hoe ze het "in" de camera gooien!
Ik heb ook een Marrokaanse bovenbuurman die voor overlast zorgt hier in de buurt, klagen bij de woningbouw helpt niks hoor, ook al hebben ze een dik pak a4 vellen met ongeveer 70 klachten over hem !quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Sveertje het volgende:
Klagen bij de woningbouwvereniging! Laten zij het maar oplossen. Jullie hebben toch ook recht op woongenot?
Seconden lijm in hun voordeurslotquote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef vidivici het volgende:
Bij lastige buren moet je gewoon afbijt over hun auto hun gooien. Werkt perfect.
daar gaat mij ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:27 schreef Koenholio het volgende:
*Klaagt over buren*
Oeps... ik haat het om gras tussen mijn tegels weg te halen (doe ik ongeveer 2x per jaar) Ehh ik ben dol op kerstverlichting en haal het ook pas in mei weg (stekkers zitten er dan al lang niet meer in)quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Davoice het volgende:
Maar de buurman verderop dat is een die ik liever zie vertrekken. Zijn tuin en huis is zeer slecht onderhouden (lees: niet onderhouden). Het gras staat metershoog tussen de tegels. Hij liet zijn lelijke kerstverlichting buiten hangen tot ver in mei. Het huis daarnaast staat te koop, maar degene die daar wil gaan wonen bedenkt zich nog wel een keertje.
Dat kun je met humor oplossen: Knoop een keer een toevallig gesprekje met de ouders aan waarin je laat vallen dat je het zo leuk voor haar vind dat ze zo'n leuk vriendje heeft... of wat ruimdenkend van die ouders, jij mocht vroeger niet op de kamer van je vriendinnetje komen terwijl je niet eens aan stoute dingen dacht... Vriendje? Ja, die jongen die hier achter woont. Hij gaat tenslotte altijd via de tuin weg, dus ik dacht dat-ie van hier achter was. Of zoiets.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef missC het volgende:
...
Ook is mijn buurmeisje heel zielig; dat is namelijk de enige die we horen praten; dus vooral veel in zichzelf of niemand die reageert. Het niveau klinkt alsof ze zwaar hardhorend is, wat niet het geval is want ze weet precies wanneer haar vader de straat inrijdt en zij haar vriendje via de tuin moet wegloodsen.
Haar ouders zijn van het type " hij mag niet op je kamer komen", met als gevolg dat iedere struik en elk portiek al de tortels gehuisvest heeft en de condooms in iedere kliko worden gedumpt...
Ik hoop dus dat zij snel zwanger wordt en ze met z'n allen naar een groter huis moeten verhuizen (want 14...dat komt veel op oma neer...). Zucht...
Wacht maar tot komende donderdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef Keios het volgende:
Ik heb juist twee nieuwe buren: twee jonge gasten, studenten waarschijnlijk. Ben benieuwd...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Misschien is hij bang dat hij een fatwa jihaad over zich uitgesproken krijgt.
![]()
ze hebben wel een mooie vijverquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef Camplo het volgende:
Ontopic onze buren zijn ook zwaar kut... aan 1 kant dan...
Leuk zo'n oud topicquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef PDOA het volgende:
Ik ben intussen verhuisd en sindsdien geen enkele last meer van werkloze mocro's, uitkeringtrekkers, lallende studenten, pyromanen, ruziende buren, grappenmakers die 's nachts het brandalarm af laten gaan en andersoortig tuig! Muisstil is het. Heerlijk!
Heel herkenbaar, die van ons flikkert tegenwoordig eerst het rolluik omlaag en belt dan direct de politie. Afgelopen zomer ongeveer 8 tot 12 keer bezoek gehad van de politie. Telkens vertrokken ze weer onverrichter zake. Ze heeft wel eens getracht haar zoon op ons af te sturen (die vent is ook 40 ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:44 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb een buurvrouw die echt om het minste of geringste loopt te zeiken. Ik woon in een studentenhuis, we hebben een tuin dus als het mooi weer is zitten we daar wel eens ja. Muziekje erbij (normaal volume), bbq aan en gewoon relaxed met wat mensen een biertje drinken. Staat dat wijf standaard (we hebben 3x per jaar een bbq) al om half 9 te zeiken dat het zachter moet en of we niet zo hard willen praten. Meestal doen we de muziek dan wel wat zachter, maar dat is dan ook wel zo'n beetje alles wat we eraan kunnen doen.
Daarna roept ze meestal nog een aantal keren over de schutting en meestal kunnen we om een uur of half 12 de politie wel verwachten want zelf durft ze niet meer aan te bellenZe groet ons nu ook niet meer
Verder draait ze de hele dag teringherrie en heeft ze een irritante hond die de hele dag blaft. Zeikwijf.
Buurvrouw, als je dit leest: sterf. Dankje, ik hoef geen rouwkaart.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef nietzman het volgende:
Ingeburgerde Iraakse buurtgenoten die je elke keer een of ander ranzig uitheems gerecht voor proberen te schotelen zijn anders ook niet alles hoor.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja en die buurman vindt het normaal om om half 9 zondagochtend een compressor aan te zetten. We hebben hem toen vriendelijk verzocht even normaal te doen.
Ik heb marrokaanse studenten naast me ...quote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef YebCar het volgende:
mijn bovenburen idem dito.,....
maar vervang marokkanen door hoerige hockeystudenten met een grote bek en een kutkop
Ik las studentes!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef prosey het volgende:
[..]
Ik heb marrokaanse studenten naast me ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |