Ik ben benieuwd...
Natuurlijk helpt het wel als een man lekker ruikt. Ik zelf ben geen voorstander van mannen die zich 's ochtends bedwelmen in de "Axe", in de hoop die dag een stoot vrouwen in trance achter zich aan te krijgen.
Ik houd van mannen die een subtiele geur van aftershave of eau de toilette bij zich dragen.
Escape van Calvin Klein, Jil Sander (rode verpakking, paarsachtige vloeistof) en Lagerfeld van Karl, vind ik persoonlijk prettige geuren. Vooral niet mijden!!!!
Joop paarse fles (heerlijke ouderwetse geur die altijd in blijft) mijn vader had dat altijd op
Versachi (heerlijk kruidig, onder de hetero's: popi geurtje onder de homosexuelen )
Dolce en Gabana ( oh god en die vind ik toch zo heerlijk, kruidig, sterk om bijna in een extase te komen)
Cool Water van Davidhoff (lekker fris moet dan altijd aan dat iele jongetje denken waar ik altijd mee samenwerkte, vond hem niet knap maar omdat hij dat geurtje elke dag ophad begon ik hem steeds meer aantrekkelijker te vinden...
Ik weet niet hoe het met "alle vrouwen" zit, maar op mijn vriendin heeft het gunstige effecten
Marco
'Between sheets' van Van Gils vind ik hele lekkere nieuwe geur.
Ben namelijk eigenaar van :
- Cool Water Davidoff
- Emporio Armani
- Dolce & Gabbana
- Boss Bottled
Nu nog fahrenheit kopen
Thanks for the forum, and the reactions
Aqua de GIO (armani)
Goodlife (davidoff)
Sport (ralph lauren)
oh ja
die nieuwe geur van een zekere
F. BAUER
daar maakt mij moeder de oven mee schoon
Favorieten:
Kenzo, van Kenzo Blauwe doos, groene boomstam fles
Givengy gentleman, van Givengy
Anthaeus, van Chanel
BOSS Bottled (Favoriet van m'n vriendin )
CK One
CK Eternity
Fahrenheit
Opium
Cartier
In het weekend echter gebruik ik geen standaard geurtje. Ik begin met een beetje CK one gevolgt door een klein spuitje tommy en daar een klein beetje Axe Apollo doorheen. Die mix vond mijn ex het lekkerste.
Met dit bericht heb ik dus weer NIKS toegevoegd.. maar ja.,.,wie niet waagt wie niet wint ofzow
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
'k zelf ook pas Hugo Dark Bleu gekocht deze ruikt ook lekker, 'k weet alleen nog niet wat de vrouwen daarvan vinden.
quote:Yeah Aqua di Gio Roelzzzzzzz 8)
Op 23 november 1999 20:29 schreef bobsel het volgende:
Aqua de GIO (armani)
[Dit bericht is gewijzigd door NrGBoeie op 13-12-2000 22:52]
quote:Unisex luchtje. * DuchessX heeft dat luchtje ook...mmmmmmmm!
Op 21 november 1999 23:44 schreef elmo het volgende:
One van Calvin Klein<P>
quote:Daar ben ik het geheel mee eens.
Op 21 november 1999 13:08 schreef Barbarella het volgende:
Van alleen een lekker geurtje word ik niet opgewonden; de man die "onder" het geurtje zit geeft hierbij de doorslag.<BR>Bovendien wordt gezegd dat de totale geur van de man bepaald of hij aantrekkelijk is voor die ene vrouw. Wat de ene vrouw een aantrekkelijke geur vindt, kan de andere vrouw ronduit afstotend vinden
Verder vind ik het smerig als mensen geen maat weten te houden. Een geur is eerder afstotelijk dan aantrekkelijk wanneer hij 'walmt'.
Daarom vind ik l'Eau d'Issey verschrikkelijk smerig. Het is een meur die je overal bovenuit ruikt.
Oke, niet goedkoop, maar absoluut het meest opwindende en lustopwekkende luchtje dat een man kan dragen.
Uiteraard moet ook de man zelf niet verkeerd zijn, want dan helpt een luchtje niet!!
Ik gebruik nooit van die dure geurtjes want ik heb nooit echt een behoefte aan gehad. Maar aan de hand van de bovenstaande tips ga ik toch maar eens een keertje een lekkere aftershave kopen.
Zelf gebruik ik altijd Nivea deodorant, ruikt lekker, niet te doordringend en werkt lang door.
quote:Ik wou al gaan zeggen, "Waarom heeft niemand deze nog genoemd?"
Op 13 december 2000 22:24 schreef boogiepimp het volgende:
Mensen, mensen:L´Eau d´Issey Pour Homme
van
Issey Miyake
Is het beste!
Maar bovenstaand luchtje is echt heeeeeerlijk!
Egoïste Platinum van Chanel
Heb ik mijn ex-vriendje eens gegeven en rook heerlijk!!!
Wel prijzig inderdaad...
* Boss
* Emporio Armani
* Aqua di Gio (Armani)
en als ik zin heb ik wat anders koop ik iets van CK ofzo, maar na 1 flesje kom ik toch weer terug bij 1 van de bovenstaande...
quote:Dit is het meest smerige luchtje dat ik kan verzinnen
Op 13 december 2000 22:24 schreef boogiepimp het volgende:
Mensen, mensen:L´Eau d´Issey Pour Homme
van
Issey Miyake
Is het beste!
quote:Die hebbik, die hebbik, die hebbik...
Op 14 december 2000 13:14 schreef Marty het volgende:
(Jij houd wel van lekkere luchtjes GB, Ralph Lauren is ook mmm.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Marty op 14-12-2000 14:13]
O, en ik heb nog wat wat betrfet lekkere luchtjes.
Het gebeurt heel vaak dat als iemand een lekker, maar duur luchtje van zn partner krijgt, die iemand dan de neiging krijgt daar zuinig mee te doen, het alleen te bewaren voor speciale gelegenheiden.
NIET DOEN!!!
Zonde van je luchtje, want dat kan je na een goed jaar weggooien, daarna gaat de kwaliteit achteruit.
Hoe duur een luchtje ook is, geniet ervan en doe het gewoon elke dag op, dat ben je waard!!
Zelf gebruik ik altijd het luchtje van Jean Paul Gaultier, en mn vriend Egoist van Chanel. Nee, niet de goedkoopste luchtjes maar wel de lekkerste en we gebruiken ze dus ook elke dag, heerlijk toch??
Merknamen zeggen me overigens weinig, want een geurtje ruikt op ieder lichaam weer anders. Maar Dolce & Gabanna, Calvin Klein One, Joop...die doen het altijd goed
En die kritiek op L'eau d'Issey begrijp ik niet helemaal. Ik draag het zelf heel vaak en..ik heb nog nooit iemand horen klagen...integendeel.. Die watergeuren vind ik juist heerlijk.
Jean Paul Gaultier ...
Maar goed bij mij op me plankie staan :
aqua di gio
Tommy hillfiger (errug lekker!)
Cerruti image (OOK heeeeeeeeel lekker!)
Boss Bottled
Boss in die veldfles
Mexx (die ene nieuwe)
Van Gils between Sheets.
En Jean Paul Gautier
Maar goed ik ben geen meisje!
Mijn vriendin vind Boss Bottles en Tommy het allerlekkerst.
En de dames vinden het ook lekker...
quote:Dan moet je ook egoiste platinum nemen, die is lekkerder (vind ik)
Op 14 december 2000 17:33 schreef the-O het volgende:
sorry, heb ik geprobeerd, maar mij iets teveel stoofpeertjes-geur (egoiste dus)
wel lekker, niet bijzonder
bij deze...
[Dit bericht is gewijzigd door Marty op 17-12-2000 13:53]
En een dikke *SMAK*
voor jou!
En het geurtje maakt mij niets uit, als het maar bij diegene past, dus niet een hele zware geur bij een heel iel menneke en andersom natuurlijk
Wordt mijn vriendin altijd heel blij van.
V
quote:Jah lekker jah!
Op 17 december 2000 22:44 schreef Verbal het volgende:
Obsession van Calvin Klein.
quote:idd, die en
Op 23 november 1999 21:12 schreef Manono het volgende:
Kenzo, van Kenzo Blauwe doos, groene boomstam fles
toepeltappeltje van me
Lekker geurtje
*Marty blaast The-O nog een viritueel kusje toe
Over het algemeen vind ik voor donkere mannen of mannen met een donkere huid Givenchy Gentlemen, Lagerfeld Classic, Chanel Egoiste of Anthaeus ed.
Blonde mannen of mannen met lichte huid: Clinique Happy (for men) Chanel Allure (for men) en de wat frissere geuren.
Lekkere neutrale geurtjes: Tactics van Shisheido, One van CK, Hugo Boss, Grey Flannel van Geoffrey Beame (?)
Een blonde vriend had laast een heerlijk verrukkeluk geurtje op, Kido ofzo, zal nog eens navragen. 'T was niet zo bekend maar wel eeerg lekker!
quote:Nou word ik toch ook erg benieuwd naar dat luchtje. Ik zweer namelijk bij Background, dus hoe lekker zal dat luchtje van jou dan wel niet ruiken?
Op 15 december 2000 20:53 schreef the-O het volgende:
ik zoek dus jill sander serie 1
vandaag in een winkel weer hetzelfde:
nee hebben we niet, maar die background van jill sander is ook heel erg lekker is echt fris etc. zou je die niet nemen?
Nee dus, ik wil die ene
nogmaals, help
Wel een beetje onoverzichtelijk zo, kan niemand een schema maken met merk, plaatje, prijs enz, waar dan op gestemd kan worden?
Of heeft er iemand een goede tip wat ik (net 18, niet erg groot, bruin kort haar) het beste op kan doen ?
Is mijn Axe deo wel goed of moet ik doe ook maar meteen wegflikkeren?
((Ow ja, en welke tandpasta?
Sommigen mensen spoelen niet na het tandenpoetsen, is dat slimmer?
))
Groeten,
Marcel
doe mij nog maar een half dozijn van die virtuele gevallen marty!
had ik al gezegd dat je een snoepie bent?
ik moet zeggen, de bloemen staan er geweldig bij, zeker in lauw water gezet en goed schuin afgesneden huh?
DiEr geloof me, lekkerder bestaat niet, dat is nou net het probleem
Heb je m'n raad nog opgevolgd?
*Omdat hij het zo lief vraagt blaast Marty The-O nog heel veel kusjes toe
..daarna het meisje waar ik al 2 maanden gek van ben mee uit gevraagd en..
...ze heeft JA gezegd!!
Kan natuurlijk toeval zijn, maar toch bedankt voor de tip!!
Probeer ook eens Guerlain of Rocabar, allebei zeer sensueel.
nee lieverd ben er nog niet aan toe gekomen langs douglas te gaan, kan wel enig geduld opbrengen
als altijd de jouwe
wat zeg ik? voor eeuwig de jouwe
quote:Tuurlijk Axe deo is ook prima. Ja hoor de goedkopere geurtjes kunnen ook. Eigenlijk kan er heel veel als je je maar wast van te voren.
Op 19 december 2000 00:34 schreef sasquatch het volgende:Of heeft er iemand een goede tip wat ik (net 18, niet erg groot, bruin kort haar) het beste op kan doen ?
Is mijn Axe deo wel goed of moet ik doe ook maar meteen wegflikkeren?
Groeten,Marcel
marty vlindertje van me, je weet me wel te raken, maar vertel me, hoe kom ik van die grijns af? en heb jij zo'n mona lisa glimlach nu?
heeft het gesmaakt trouwens?
ach al die vragen, ik zucht nog maar eens diep......
324 zoentjes op je rechteroor
quote:Ik was ooit eens ontzettend verliefd op een (hetero) jongen van de middelbare school, Jan.
Op 19 december 2000 16:30 schreef Manono het volgende:
Tuurlijk Axe deo is ook prima.
Op de laatste dag liep ik zijn kamer in en zag ik staan wat het was: Axe Marine...
Ik dacht dat het een waanzinnig duur luchtje had moeten zijn.
Dus ja, goedkoop kan ook.
Al hebben de duurdere luchtjes vaak wel iets meer allure. Maar ja, 'Tekenkamp Jan' was geen chique type, dat was een ruwe bolster!
Morgenavond is het (ook) koopavond in Amsterdam en dan ben ik te vinden in de Douglas in de Kalverstraat om luchtjes uit te zoeken voor de Kerst. En over Allure gesproken, die ga ik morgen maar eens proberen (Chanel).
Misschien moeten we er een meeting van maken!
Verzamel morgen in de Kalverstraat voor de Fok! Stinkmeeting!
Ohoh jongens, stop me, ik typ maar door...
*kill*
Jeetje, het lijkt wel alsof je me kunt zien, met m'n glimlach die wel een paar dagen zal blijven...
Droom zacht; nog een kusje voor het slapengaan:
na de zoentjes heb ik besloten om ook nog maar even (voorzichtig) in je oorlelletje te bijten
ik weet het, kon me niet meer beheersen, kreeg het zooooo warm, sorry
en het etentje was zo gezellig
* the-O is behoorlijk van slag
komt hoop ik wel weer goed
formidabel geslapen trouwens
de jouwe xoxoxo
Je steekt me wel aan hoor, ik krijg het ook helemaal warm
*Marty heeft het ook aardig te pakken
Nou, werk ze popje!
***Dikke kus***
quote:
Op 19 december 2000 15:19 schreef ButcherBird het volgende:
Op aanraden van Marty en Equilan maar eens even Egoiste Platinum uitgeprobeerd......daarna het meisje waar ik al 2 maanden gek van ben mee uit gevraagd en..
...ze heeft JA gezegd!!
Kan natuurlijk toeval zijn, maar toch bedankt voor de tip!!
quote:Mooi, ik dacht al dat ik de enige was
Op 19 december 2000 15:24 schreef VictorVictor het volgende:
<knip> Rocabar <knip>
Top 5:
1: Aqua de GIO (armani)
2: Empirio (armani)
3: Hugo Boss
4: One (calvin klein)
5: Ferrari (je weet wel, dat automerk )
we eten om zeven uur, is dat oke?
voor mijn scheetje:
kabeljauwfilet uit de oven, zie verzorging voeding enz.
* the-O knabbelt nog even aan dat goddelijke oortje
liefs
quote:Jezus guys, get a room!
Op 21 december 2000 11:54 schreef Marty het volgende:
Is goed lieverd!
Wat eten we?
* Gellarboy is gister, zoals beloofd, langs de Douglas gegaan
Ik kwam thuis, zoals ik ook eerder al schreef, met Allure van Chanel.
Koetje is weer voor Escape van cK gegaan. Wat ouder al, maar toch gewoon zijn luchtje.
met vriendelijke groet
*Alles wat The-O klaarmaakt lijkt Marty heerlijk...
*Marty geeft The-O een kusje in z'n nek
Tot gauw popje!
quote:YES, eindelijk iemand met smaak, Grey Flanel is zo onwaarschijnlijk lekker, heb het zelf nog heel lang gedragen, kan me geen piep schelen dat het voor mannen is. Elke vent die ik dat geurtje aangesmeerd heb, was meteen verkocht en de meesten gebruiken het nog steeds (zelfs m'n vader, kun je nagaan)
Op 18 december 2000 18:47 schreef Manono het volgende:
Lekkere neutrale geurtjes: Tactics van Shisheido, One van CK, Hugo Boss, Grey Flannel van Geoffrey Beame (?)
Een andere must have is die geur van lalique voor mannen, kweeniemeer hoe deze heet, op het flesje staat in ieder geval een leeuwenkop.
Enniewee gaat allen naar de Glamourshop in het Magna Plaza en koopt uw eigen ziek, gaat een wereld voor je open daar.
Leukste van alles is dat ze daar geuren verkopen, die je bijna nergens anders kunt vinden. Tja, da's mijn tic: hou er niet zo van als mensen naar me toekomen, zo van "hee, jij draagt bladibla" heb liever dat ik de enige ben met die waanzinnig lekkere geur
Dus ga eigenlijk maar niet naar de Glamourshop
droppie het eten staat klaar
met liefde bereid
natte zoenen
waar? je zegt het maar
Kent iemand de geur van Anna Sui?
Die is 215,= voor 10 (!!!!!) ml.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |